استادیوم ممنوع/ عشق به فوتبال جنسیت نمی شناسد

دختر آبی پس از چندین روز که در بیمارستان بستری بود، شب گذشته جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سحر خدایاری معروف به دختر آبی که به دلیل آتش زدن خود با ۹۰ درصد سوختگی و آسیب ریه در بیمارستان بستری بود، صبح دوشنبه_۱۸شهریورماه_ جان خودرا از دست داد که با واکنش های زیادی از جانب اهالی فوتبال رو برو بود،  
داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال نسبت به این اتفاق در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد و نوشت نوشت:

"آسوده بخواب دختر ابی که همه ما هم در خوابیم"


سید جلال حسینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه سحر در آتش عشقش سوخت، در صفحه شخصی خود نوشت:

"دختری با قلبی آبی در آتش عشقش سوخت پر کشید در حسرت ورزشگاه آرزوهایی که با خود برد و واژه حقیر و تکراری تسلیت که دردی را دوا نخواهد کرد روحت شاد"


علی کریمی  در رابطه با اتفاقی که برای سحر افتاد  پستی درصفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت:


"زنان سرزمین ما، خیلی وقتها، خیلی مَردَن...تا اطلاع ثانوی استادیوم ممنوع"


محمد نصرتی  خبر فوت سحر را یک فاجعه تاریخی دانست و با انتشار استوری نوشت:


"توی این مملکت آنقدر ناعدالتی، دزدی، اختلاص و...دیده ایم که وقتی می شنویم دختری به خاطر رفتن به استادیوم محکوم به زندان می شود و بعد خودش را آتیش می زند و میمیرد فقط در حد خبر شنیدنی با آن برخورد می کنیم، این درحالیست که این خبر یک فاجعه تاریخیسیت که باید برایش سال های سال عزاداری کرد. سحر های مملکت ما هزاران بار شرمنده که تفکر و تعقل ما در همین حد است. تسلیت تسلیت البته بیشتر برای تفکر مسئولین"

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان  با بیان اینکه علاقمندی به فوتبال جنسیت نمی شناسد پستی در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت:


"تسلیت خدمت خانواده محترم هوادار در گذشته فوتبال.فوتبال از دوقطبی بودن خیلی وقت است خارج شده است. و دیگر دو قطبی بودن جرم محسوب نمی شود ولی دو قطبی بودن را من به نوبه خود نمی فهمم برای یک دختر عاشق فوتبال.نمیدانم چرا خود سوزی کردی، ولی سوالی ذهنم را در گیر کرده است آیا فوتبالی که مدیرانش ما هستیم، و بازیگرانش و دست اندر کارانش مشخصند، آنهایی که حتی لحظه ای پای نزدیکترین رفقایشان به خاطر موقعیت و پول نمی ایستند، آنهایی که برای بازی کردن و بودن در میان یازده نفر اصلی همه اصول و مرام را زیر پا میگذارند، آنهایی که برای گرفتن پست و مقام تن به هر ذلتی میدهند، ارزشش را داشتند که تو بهترین سرمایه زندگیت را به آتش بکشی؟ خدا کند داشته باشد، دختر آبی آسمانی که حالا دیگر نیستی ما بی مرامها حتی ککمان هم نمی گزد در این وانفسای بی مرامی و بی معرفتی از خود سوزی تو. علاقمندی به فوتبال جنسیت نمی شناسد، عشق است، عشق، عشقی کور کننده به اکثریتی که فقط باید آنها را در صفحه چند اینچی تلویزیون دوست داشت. نزدیکشان که میشوی تازه متوجه میشوی چه بیهوده برایشان اشک ریختی و چه بیهوده عشق ورزیدی.روحت قرین رحمت دختر آبی. به امید روزی که بفهمیم حضور دختران آبی، قرمز، زرد، سبز، و همه رنگهای زیبای عرصه فوتبال در استادیومهای ما از حضورشان در این اجتماع خطرناک امن تر است. درود، برای نوشتن بیشتر اشکم بند نمیاید هر چه فکر میکنم میبینم ما بی ارزش تر از آنی بودیم که تو خود را به خاطر ما بسوزانی، بی ارزشتر"

کد خبر 389002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.