تخصیص ۲۱۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات فرهنگیان

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری اختصاص مبلغ دو هزار و صد میلیارد تومان در بودجه سال ۹۸ برای اجرای نظام رتبه بندی، عنوان کرد: این رقم با ۱۰ درصد افزایش برای پرداخت مطالبات فرهنگیان در نظر گرفته شده ودستور تخصیص آن نیز اخیرا از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه صادر شده است.

به گزارش ایمنا، «محمود نگهبان سلامی» با اشاره به وعده وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان اعم از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان و مطالبات حق التدریسان، به خانه ملت گفت: یکی از انتظارات نمایندگان پرداخت مطالبات فرهنگیان بود که در این زمینه از وزیر آموزش و پرورش قول‌های مساعد خوبی شنیده شد.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: در زمان تصویب لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس، نمایندگان مبلغ دو هزار میلیارد تومان را برای اجرای نظام رتبه بندی در بودجه سال ۹۸ در نظر گرفتند که با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه مقرر شده است این رقم با ۱۰ درصد افزایش به منظور پرداخت مطالبات فرهنگیان تخصیص یابد.

وی اضافه کرد: این خبر در آستانه مهرماه می‌تواند خبر خوشی برای فرهنگیان باشد و امیدواریم همه فرهنگیان بتوانند مطالبات خود را به تدریج دریافت کنند.

نگهبان سلامی اضافه کرد: هرچند این رقم را مجلس برای اجرای نظام رتبه بندی در نظر گرفته بود اما به هر شکل تصمیم بر این شده است که به مطالبات فرهنگیان اختصاص یابد و بخش مهمی از این مطالبات تا پیش از مهرماه پرداخت شود. شاید به این دلیل که این رقم برای اجرای نظام رتبه بندی کافی نیست.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: این تصمیمات با هماهنگی و دستور رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اجرایی شده است.

کد خبر 388997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
    0 0
    زدین زیر حرفتون.