کاهش ۲ درجه‌ای دما/ شرق اصفهان غبارآلود است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: برای امروز وزش باد نسبتا شدید در بیشتر مناطق و وقوع گرد و خاک محلی در نیمه شرقی استان پیش بینی می شود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم جوی نسبتا پایدار در استان، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق در سه روز آینده به صورت آسمانی صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود.‌

وی ادامه داد: وزش باد نسبتا شدید به ویژه در ساعات بعد از ظهر برای بیشتر مناطق استان پدیده غالب خواهد بود. این پدیده در نیمه شرقی استان با گردوخاک محلی همراه است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه پدیده گردوخاک از سمت شرق به مناطق مرکزی نفوذ نخواهد کرد، افزود: در مرکز استان غبار صبحگاهی ضعیف پیش بینی می شود.

هنرمند با اشاره به کاهش دو درجه ای دما در بیشتر مناطق استان، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر 

خواهد بود.
وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای شش درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

کد خبر 388987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.