نظارت آتش‌نشانان سبزوار بر هیئات مذهبی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از اجرای مستمر گشت‌های تامین ایمنی برای هیئات مذهبی توسط آتش‌نشانان این شهرداری در دهه محرم خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد همتی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام محرم و برپایی مراسم عزاداری در نقاط و اماکن مختلف، تدابیر و برنامه‌های این سازمان برای ارتقای ایمنی اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه هدف از اجرای این تدابیر تامین ایمنی سوگواران است، گفت: به متولیان همه اماکنی که میزبان سوگواران حسینی هستند توصیه‌های کارشناسی ارائه شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری سبزوار خاطرنشان کرد: در طول دهه نخست محرم کارشناسان واحد پیشگیری سازمان آتش‌نشانی به صورت مستمر به اماکن مذهبی، هیئات و تکایای مجوزدار سرکشی و بازدید ایمنی را انجام می دهند.
همتی گفت: لازم است شهروندان همکاری بیشتری با مسئولان اماکن مذهبی و نیروهای امدادی به ویژه آتش‌نشانان داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه و آتش سوزی، خونسردی خود را حفظ و همزمان با تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی به سرعت خود و سایرین به‌ویژه کودکان، افراد سالخورده و بانوان را از محل حادثه دور کنند.
کد خبر 388985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.