۱۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
شب‌های پاییز  کرج روشن‌تر می‌شود

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج برای ارتقا امنیت و آرامش روانی شهروندان در صدد بهسازی پایه چراغ‌های تخریب شده، ترمیم، تعمیر و راه‌اندازی روشنایی پارک‌های سطح شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان بضاعتی پور، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، در پستی که در صفحه رسمی اینستاگرام شهرداری کرج منتشر شد، اظهار کرد: فصل پاییز در راه است، فصلی که زور تاریکی به روزهایش می‌رسد و زمان روشنی آن را کوتاه می‌کند.

وی افزود: همین ویژگی زمینه توجه بیشتر مدیریت شهری و سازمان متولی فضای سبز را له بهبود وضعیت روشناییب اماکن عمومی بیشتر کرده‌است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: این سازمان برای زیبا سازی و ارتقا امنیت و آرامش روانی شهروندان نسبت به تامین روشنایی معابر عمومی اقدام کرده و با استفاده از تجهیزات در صدد بهسازی پایه چراغ‌های تخریب شده، ترمیم، تعمیر و راه‌اندازی روشنایی پارک‌های سطح شهر است.

بضاعتی پور افزود: احداث پست برق یک مگاواتی و نصب ترانس‌های توزیع برق در پست‌های زمینی و هوایی دهکده تفریحی گردشگری باغستان از جمله اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته است.

کد خبر 388957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.