بهترین لپ‌تاپ‌های نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹

جدیدترین نسخه‌ ریزر بلید استلث در ماه جاری میلادی با قیمت پایه‌ ۱۵۰۰ دلاری روانه‌ بازار خواهد شد؛ علاقه‌مندان می‌توانند لپ‌تاپ جدید را با یکی از قدرتمندترین کارت‌های گرافیک به‌کاررفته در اولترابوک‌ها سفارش دهند.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹، فرصتی بی نظیر برای علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی بود تا از محصولات متنوعی شامل لپ‌تاپ‌هایی با نمایشگر ۳۰۰ هرتزی تا اولترابوک گیمینگ دیدن کنند. در ادامه شما را با جذاب‌ترین لپ‌تاپ‌های معرفی‌شده در رویداد امسال آشنا می‌کنیم:

ایسوس ProArt StudioBook

لپ‌تاپ حرفه‌ای ProArt StudioBook ایسوس با برخورداری از پردازنده‌ گرافیکی Quadro RTX ۶۰۰۰ انویدیا، پردازنده‌ Core i۹ اینتل در کنار نمایشگر ۱۵ اینچی و ۱۲۰ هرتزی ۴K  کالیبره‌سازی‌شده، یک ورک‌استیشن قابل‌حمل تمام‌عیار به‌حساب می‌آید. تایوانی‌ها یک نسخه‌ ۱۷ اینچی از لپ‌تاپ لپ‌تاپ حرفه‌ای ProArt StudioBook ایسوس، با حاشیه‌های بسیار باریک نیز تدارک دیده‌اند و در نظر دارند تا این دستگاه‌ها را اکتبر امسال روانه‌ بازار کنند،اما اطلاعاتی درباره‌ قیمت‌ آن‌ها در دسترس نیست.

ریزر بلید Stealth

جدیدترین نسخه‌ ریزر بلید استلث در ماه جاری میلادی با قیمت پایه‌ ۱۵۰۰ دلاری روانه‌ بازار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند لپ‌تاپ جدید را با یکی از قدرتمندترین کارت‌های گرافیک به‌کاررفته در اولترابوک‌ها سفارش دهند. بلید استلث ۱۳ جدید با پردازنده‌ گرافیکی GeForce GTX ۱۶۵۰ انویدیا و پردازنده‌ نسل دهمی اینتل قابل سفارش خواهد بود.

لنوو یوگا C۹۴۰ و C۶۴۰

در کنار معرفی لپ‌تاپ‌های تینک‌بوک، لنوو تعدادی از مدل‌های یوگا را نیز در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ به‌روز کرد، اما تغییرات چشمگیری در دو لپ‌تاپ یوگا C۹۴۰ و یوگا C۶۴۰ دیده می‌شود. چینی‌ها در لپ‌تاپ یوگا   C۶۴۰  با کنار گذاشتن پردازنده‌ اسنپدراگون ۸۵۰ به‌کاررفته در نسل قبل، پردازنده‌های نسل دهمی اینتل را انتخاب کرده‌اند. لپ‌تاپ جدید با پشتیبانی از اتصال ۴G LTE  تا ۲۰ ساعت کاربر را همراهی خواهد کرد. یوگا C۶۴۰ با رم ۱۶ گیگابایت، حافظه‌ ۵۱۲ گیگابایتی و یکی از پردازنده‌های Core i۳/i۵/i۷ قابل سفارش خواهد بود.

در نقطه‌ مقابل، یوگا C۹۴۰‌ قرار دارد که با همان حس‌وحال پریمیوم نسل قبل، اکنون در یکی از ابعاد ۱۴ یا ۱۵ اینچی در دسترس است. هر دو لپ‌تاپ درون لولای ۳۶۰ درجه‌ خود، مجهز به اسپیکر است.امکان انتخاب پردازنده‌ نسل دهمی وجود دارد و در مدل ۱۵ اینچی می‌توان پردازنده‌ گرافیکی GTX ۱۶۵۰‌ انویدیا را نیز سفارش داد. یوگا C۹۴۰ در ماه اکتبر با قیمت پایه‌ ۱۲۵۰ دلاری از راه خواهد رسید.

ایسر Predator Triton ۵۰۰

در کنار لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و فوق‌العاده قدرتمند خانواده‌ ConceptD و دستگاه‌های جذاب خانوادهی سوئیفت، ایسر لپ‌تاپ گیمینگ جدیدی را نیز با نمایشگر ۱۵ اینچی و ۳۰۰ هرتزی معرفی کرد. پردازنده‌ گرافیکی RTX ۲۰۶۰ یا RTX ۲۰۸۰ Max-Q، پردازنده‌ شش هسته‌ای Core i۷-۸۷۵۰H، رم ۳۲ گیگابایت از جمله‌ مشخصات لپ‌تاپ گیمینگ ایسر به‌حساب می‌آید. اگرچه ایسوس نیز لپ‌تاپ مشابهی را از سری Zephyrus  به ‌نمایش گذاشت،؛ اما لپ‌تاپ Predator Triton ۵۰۰ نخستین دستگاهی خواهد بود که با چنین نمایشگری روانه‌ بازار می‌شود. ناگفته نماند که برای دستیابی به چنین نرخی، وضوح نمایشگر این لپ‌تاپ، معادل FHD است. لپ‌تاپ ۳۰۰ هرتزی ایسر دسامبر امسال با قیمت پایه‌ ۲۸۰۰ دلاری روانه‌ بازار خواهد شد.

منبع: زومیت

کد خبر 388933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.