۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
سلام رسول خان/ چرا که نه

پانصد و هفتاد و هفتمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و بیستمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "بازی بعدی با سپاهان؟ چرا که نه" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به نقل از احمد جمشیدیان بازیکن سابق سپاهان و پس از پیروزی پاس همدان برابر رضوانی در جام حذفی مطرح شده است.جمشیدیان اظهار کرد: در مجموع خوش شانس بودیم که در ضربات پنالتی تیم خوب رضوانی را شکست دادیم. وی ادامه داد: جام حذفی جام شگفتی هاست، و من نیز هیجان زیادی دارم و امیدوارم در مرحله بعدی به سپاهان بخوریم.

"سپاهان این بار رفاقتی باخت"دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که اشاره دارد به دیدار تدارکاتی سپاهان با شهرخودرو که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم مشهدی به پایان رسید.

"نورافکن تا کنون حرف نداشته است"عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.


"سلام رسول خان" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به انتصاب رسول کربکندی بعد از مدت ها دوری از ذوب آهن به عنوان مدیر سازمان فوتبال این باشگاه در هر دو بخش بانوان و آقایان اشاره دارد.

" وضعیت مبهم مصدومان ذوب آهن" دیگر عنوان این رسانه است که به وضعیت نامشخص مصدومان ذوب آهن در آستانه دیدار حساس برابر تراکتور پرداخته است.ماکالی کریسانتوس مهاجم نیجریه ای ذوب آهن که در دیدار برابر گل گهر دچار مصدومیت شد هنوز مراخل درمانی خود را پشت سر می گذارد. ارسلان مطهری در اختیار بدنساز باشگاه قرار دارد و هنوز وضعیت مشخصی ندارد. محمدرضا خلعتبری نیز که فصل گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شد پس از مدتها دوری به دلیل دوری از میادین آمادگی بدنی ایده آلی ندارد.

"روزهای بهتری را برای ذوب آهن رقم می زنیم" عنوان پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 388904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.