نقطه حادثه خیز ورودی روستای حنا ایمن می‌شود

رئیس اداره نگهداری راه‌های اصلی و فرعی استان اصفهان از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و ایمن سازی ورودی روستای حنا شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی فقهی اظهار کرد: این پروژه از تیرماه امسال آغاز شده و تا پایان  سال جاری به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه شش میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است، گفت:  با اجرای این پروژه، نقاط پرتصادف این محور رفع، اصلاح و محورهای ورودی حنا انجام خواهد شد.

وی همچنین به ادامه عملیات اجرایی آسفالت محور تودشک- کوهپایه اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه در سال گذشته آغاز شده بود و هم اکنون نیز ادامه عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

فقهی اعتبار این پروژه را بیش از ۶۸ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با تکمیل عملیات اجرایی این محور ایمن‌تر شده و کیفیت تردد در آن افزایش خواهد یافت.

آغاز عملیات ساماندهی تقاطع شهر باغشاد

همچنین رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان لنجان از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی تقاطع شهر باغشاد با اجرای دو پروژه خبر داد و گفت: عملیات روکش آسفالت ورودی و خروجی با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال انجام شد.

ابوالقاسم صباغی با اشاره به اجرای طرح میدان زیرگذر در این محور اظهار کرد: ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای این پروژه تخصیص داده شد.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء ایمنی در جهت کاهش حوادث ترافیکی در لوپ‌های زیرگذر باغشاد – زاینده رود عنوان و خاطرنشان کرد: اجرای روکش آسفالت ورودی و خروجی شهر باغشاد نیز در جهت ارتقاء تردد و ورودی و خروجی این شهر انجام شد.

کد خبر 388884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.