آغاز طرح ابرار در محور دهق- میلاگرد اصفهان

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان فریدن از آغاز طرح ابرار در محور دهق میلاگرد خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان، غلامرضا طایی اظهار کرد: طرح ساخت و بهسازی راه های روستایی محور دهق- میلاگرد به صورت امانی در دستور کار این اداره قرار دارد و تا آبان ماه امسال پایان می یابد.

طایی هدف از اجرای این پروژه را ایجاد ارتباط بین دو روستای دهق و میلاگرد عنوان کرد و گفت: با اجرای این پروژه راه ارتباط روستایی فریدن و فریدونشهر از طریق این محور برقرار خواهد شد.

اجرای طرح ابرار در محور روستایی فهره

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان فریدونشهر نیز از آغاز طرح ابرار در محور روستایی فهره خبر داد و اعلام کرد: این پروژه از ۹ شهریورماه آغاز شده و تا روزهای پایانی مهرماه تکمیل خواهد شد.

علی اکبر آقایی با بیان اینکه این پروژه با هدف بهسازی محور روستایی فهره به طول ۳.۵ کیلومتر انجام می شود، گفت: بااجرای این پروژه، مسیر ارتباط شهرستان فریدونشهر به شهرستان الیگودرز بهسازی می شود.

به گزارش ایمنا، طرح ملی ابرار با هدف تعیین تکلیف راه‌های روستایی و افزایش سرعت عمل در تکمیل راه‌های روستایی، ساخت راه‌های روستایی از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و نقل کشور به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شد. در راستای اجرای برنامه‌های دولت تدبیر و امید و با هدف تکمیل شبکه راه‌های روستایی طرح ملی «ابرار» مشتمل بر ساخت، تکمیل و بهره‌برداری از دو هزار کیلومتر از راه‌های اولویت‌دار روستایی با ۱۸۰ اکیپ راهسازی و یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی دولتی در کل کشور اجرایی می‌شود.

کد خبر 388879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.