آموزش رایگان جودو به شاگردان ممتاز مدارس و آموزشگاه ها

رییس هیئت جودو استان اصفهان گفت: با موسسه ها و آموزش پرورش هماهنگ کردیم که شاگردان ممتاز درسی که از نمره های بالایی برخوردار هستند را به صورت رایگان آموزش دهیم.

حمید عصار زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازیکنان نونهال ما در اردو مشغول فعالیت هستند، در آخر این ماه نیز مسابقات نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود که در هر رشته بازیکنانی را به اردو اعزام خواهیم کرد. ماه آینده برنامه انتخابی تیم بزرگسالان را پیش رو داریم.

وی ادامه داد: هیئت استعدادیابی انجام می‌دهد و دو مرکز را برای انجام این کار قرار داده است. این دو مرکز پایگاه دخانیات و خانه جودو است و در این دو پایگاه مربیان ما استعدادیابی را به صورت کامل انجام می‌دهند.

رییس هیئت جودو استان اصفهان افزود: مربیان هیئت جودو اصفهان به مدارس و آکادمی‌های زبان می‌روند و استعداد یابی انجام می‌دهند. امیدوارم بتوانیم با این کار استعدادهای خوبی را به جودو اصفهان معرفی کنیم.

عصار زادگان، اضافه کرد: با موسسه‌ها و آموزش پرورش هماهنگ کردیم که شاگردان ممتاز درسی که از نمره‌های بالایی برخوردار هستند را به صورت رایگان آموزش دهیم.

وی در رابطه با پتانسیل جودو در اصفهان، گفت: خوشحالیم از این رشته استقبال زیادی می‌شود و هرسال تعداد کسانی که در این رشته ثبت نام می‌کنند افزایش پیدا می‌کند. امیدواریم این روند رو به رشد ادامه پیدا کند.

رییس هیئت جودو استان اصفهان ادامه داد: در مسابقات استعداد یابی کشور صاحب یک مدال طلا و دو برنز شدیم.

عصار زادگان با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان همیشه ما را حمایت کرده است، گفت: هر زمان درخواستی به اداره کل دادیم پیگیر آن شدند و از جودو حمایت کرده‌اند.

کد خبر 388872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.