راه‌اندازی خط ۱۰۸ اتوبوسرانی اصفهان برای سرویس‌دهی به ساکنان بختیاردشت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: خط ۱۰۸ شهرک پرتو (بختیار دشت) بنا بر درخواست ساکنان و بررسی کارشناسی مدیران شهرداری و اتوبوسرانی اصفهان پس از چهار سال به مرحله اجرا رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خط ۱۰۸ از ساعت شش صبح الی ۲۱ از شهرک پرتو تا پایانه قدس(ایستگاه مترو) به شهروندان سرویس دهی می‌کند.

وی تصریح کرد: از پایانه قدس(ابتدای عاشق آباد) خطوط هشت، ۵۸، ۴۵، ۷۴، ۵۰، ۱۰۸، ۳۴، ۲۶۷، ۸۲ و ۵۶ به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به خدمات جدید اتوبوسرانی در خطوط مختلف به مناسبت هفته دولت، گفت: به منظور دسترسی دانشجویان و پرسنل دانشگاه صنعتی اصفهان به قطار شهری، بخشی از ناوگان خط ۶۷ از میدان جمهوری به پایانه پاسداران در ابتدای خط یک قطار شهری انتقال یافت، از این رو دانشگاهیان می‌توانند ضمن برنامه‌ریزی مجدد از اول مهرماه با استفاده از سیستم قطار شهری و خطوط مستقر در پایانه پاسداران از همه نقاط شهر به دانشگاه صنعتی و بالعکس تردد کنند.

وی افزود: برای دسترسی هرچه بهتر شهروندان به ایستگاه قطار شهری مبداء خط ۵۶ (میدان استقلال، دهنو) از میدان استقلال به پایانه متروی قدس انتقال پیدا کرد همچنین دسترسی ساکنان خیابان شهروند به خیابان جی و میدان امام علی(ع) در مسیر رفت و برگشت خط ۵۲ (شهرک سلامت، خواجه عمید، میدان امام علی(ع)) تغییراتی ایجاد شد.

افتخاری ادامه داد: برای دسترسی هر چه بهتر ساکنان خیابان کاوه به میدان جمهوری اسلامی، مبداء خط هفت (بیمارستان غرضی، خیابان کاوه) به میدان جمهوری اسلامی (پایانه خرم) انتقال خواهد یافت.

وی اظهار کرد: به منظور ایمن‌سازی تردد اتوبوس‌ها و پیشگیری از حوادث ترافیکی در تقاطع هتل پل، مبداء خط ۴۰ (هتل پل- بلوار سعدی- کوی امیریه) به ایستگاه مترو سی و سه پل انتقال پیدا کرد، همچنین برای رفاه حال ساکنان محله بهار اتوبوس‌های خط ۱۲ (کاوه، جمهوری اسلامی، شهید رضایی، وحدت) در میدان جمهوری اسلامی (ورودی خیابان آیت الله کاشانی) توقف و اقدام به سوار و پیاده کردن مسافران می‌کند.

کد خبر 388867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.