تکمیل عملیات پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی (حدفاصل خیابان پروین تا خیابان همدانیان) به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است.

حمید شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: علی رغم رشد جمعیت در بخش سرانه فرهنگی و ورزشی این منطقه در فقر به سر می‌برد از این رو قطعه زمینی در ابتدای خیابان دشتستان برای احداث کتابخانه و فرهنگسرا خریداری شده است تا بخشی از نیازهای شهروندان تأمین شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه باید خدمات برای تمام شهروندان به طور یکسال فراهم شود، گفت: مشارکت بخش خصوصی در ارائه خدمات لازم و ضروری است.

وی تأکید کرد: تسهیل شرایط زندگی مردم و ارائه عادلانه امکانات متعدد همواره مورد توجه منطقه ۱۰ بوده است.

شهبازی با اشاره به پروژه پارکینگ مشارکتی بیمارستان عسگریه، اظهار کرد: تاکنون ۲۰ میلیارد تومان برای احداث این پارکینگ از سوی منطقه ۱۰ هزینه شده و البته بهره برداری از آن می‌تواند مشکلات ترافیکی را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه جمعیت زیادی از شهروندان در محله اطشاران سکونت دارند، گفت: باتوجه به این موضوع اطشاران باید از امکانات خوبی برخوردار باشد، از این رو درصدد تأمین سرانه‌های مورد نیاز شهروندان ساکن در اطشاران هستیم تا سفرهای شهری کاهش پیدا کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای کلکتور غربی شرقی و منبع آب دو هزار متر مکعبی خیابان سردار خزایی در حال انجام است و تاکنون دو و نیم میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تملک خیابان عسگریه دوم در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: فاز دوم ساماندهی پارک لاله با اعتباری افزون بر ۶۵۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.

ساماندهی پل آزادگان، ساماندهی خیابان امامزاده ابراهیم، احداث میدان خواجه عمید و ساماندهی پارک‌های محلی از دیگر پروژه‌های منطقه ۱۰ به شمار می‌رود.

کد خبر 388857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.