اطلاعیه اتوبوسرانی اصفهان درباره نحوه سرویس‌دهی در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در شب های محرم بیش از ۴۰۰ اتوبوس سرویس دهی به هیئت‌های عزاداری شهر از ساعت ۲۰ تا ۲۴ انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار پوستر تبلیغات هیئت‌های مذهبی برای اعلام زمان و مکان برگزاری مجالس عزاداری در داخل اتوبوس‌ها نصب شده است.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به جهت کاهش ۸۰ درصدی تقاضای سفر و امکان نداشتن تردد در معابر فرعی به واسطه‌ برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی فعالیت حدود ۲۵ درصد از ناوگان اتوبوسرانی نسبت به روزهای عادی کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: بررسی آمار و اطلاعات مربوط به میزان مسافر در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی حاکی است که حجم مسافر به میزان ۸۰ درصد کاهش یافته و در نتیجه حجم قابل ملاحظه‌ای از ناوگان بدون کارکرد مفید فعالیت می‌کنند، از این رو طبق روال سال‌های گذشته و با کمی تغییرات جزئی حدود ۲۵ درصد از حجم ناوگان فعال کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه افزود: یکی از مواردی که علاوه بر کاهش قابل ملاحظه مسافر در ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) با آن مواجه هستیم، امکان نداشتن تردد اتوبوس در برخی از معابر فرعی محدوده مرکزی شهر و برخی محلات به واسطه برگزاری مراسم و ترد هیئت‌های مذهبی در خیابان های شهر است که مجموعه بهره‌برداری شرکت ضمن اطلاع رسانی و با رعایت موارد ایمنی نسبت به تغییر موقت مسیر تردد ناوگان هر خط بنا به اضطرار عمل می‌کند تا امکان ادامه خدمت‌رسانی به شهروندان فراهم شود.

وی تصریح کرد: در خصوص خطوطی که در این دو روز عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) از چرخه فعالیت خارج می‌شوند، امروز در داخل خطوط و ناوگان مربوطه اطلاع رسانی می‌شود، هرچند با توجه به روال قبلی عمده مسافران از تغییرات مذکور اطلاع دارند.

افتخاری با بیان اینکه در شب های محرم بیش از ۴۰۰ اتوبوس سرویس دهی به هیئت‌های عزاداری شهر از ساعت ۲۰ تا ۲۴ انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر بیش از یک هزار پوستر تبلیغات هیئت‌های مذهبی برای اعلام زمان و مکان برگزاری مجالس عزاداری در داخل اتوبوس‌ها نصب شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: شهروندان می‌توانند از طریق برقراری ارتباط با سامانه ۱۳۷ و همچنین روابط عمومی اتوبوسرانی با شماره ۰۹۰۱۸۷۰۷۷۰۰ ضمن کسب اطلاعات در مورد نحوه سرویس دهی شرکت واحد اتوبوسرانی در ایام و مسیرهای مختلف، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند.

کد خبر 388856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.