بازارچه میوه‌وتره‌بار قزوین به زودی افتتاح می‌شود

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: ایجاد تعامل و همکاری بین این معاونت و اداره تعاون روستایی می‌تواند قیمت محصولات را به حداقل برساند.

به گزارش ایمنا، وحید مقدم‌سلیمی با اشاره به گشایش بازارچه میوه و تره‌بار و مواد پروتئینی قزوین به زودی، اظهار کرد: این بازارچه در خیابان خیام با ۲۵ غرفه، میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی را به صورت مستقیم به شهروندان عرضه می‌کند.

وی ادامه داد: معاونت خدمات شهری یکی از ارکان اصلی شهرداری است که با داشتن سازمان‌های مهم در زیرمجموعه خود نقش تعیین‌کننده‌ای در ارائه خدمات‌رسانی به شهروندان ایفا می‌کند.

مقدم‌سلیمی تصریح کرد: تعامل بین سازمان‌های زیر مجموعه این معاونت و اداره‌های استان به ویژه اداره‌کل تعاون روستایی، یکی از مهمترین اهداف این معاونت به شمار می‌رود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین با بیان اینکه توزیع مناسب میوه و تره بار و مواد پروتئینی از نیازهای عموم شهروندان است، گفت: ایجاد همکاری بین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری و سازمان تعاون روستایی استان می‌تواند هم در عرضه محصولات با کیفیت مناسب، موثر باشد و هم قیمت محصولات را به حداقل برساند.

کد خبر 388853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.