اجرای طرح محرومیت‌زدایی شهری در ساوه

شهردار ساوه از اجرای طرح محرومیت‌زدایی در بعضی مناطق این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدمهدی حسینی با بیان این خبر، اظهار کرد: در گام نخست اجرای این طرح، خیابان انتهای پارک فدک با ادامه این مسیر و احداث یک محور ارتباطی به بیمارستان شهید چمران (تامین اجتماعی) متصل خواهد شد.

وی با اشاره به منطقه کمتر توسعه‌یافته و محروم عبدل‌آباد شرقی، عنوان کرد: این منطقه یکی از بزرگترین محلات شهر است، اما پیشرفت آن نسبت به دیگر مناطق شهری کمتر بوده و نبود بعضی امکانات ساکنان آن را با مشکلاتی روبرو کرده است.

وی با بیان اینکه احداث راه ارتباطی خیابان فدک به بیمارستان چمران موجب رفع بسیاری از مشکلات مردم این منطقه خواهد شد، تصریح کرد: به خاطر رفاه شهروندان باوجود مشکلات مالی تا جایی که ممکن باشد برای آبادانی این محله تلاش خواهیم کرد.

شهردار ساوه گفت: سال گذشته با اجرای طرح بازآفرینی شهری و استفاده از تسهیلات قابل توجه این طرح مانند تخصیص حدود ۷۰۰ تن قیر رایگان، اقدامات کم‌نظیری مانند زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت بیش از ۵۰ کیلومتر معابر در سکونت گاه‌های غیررسمی شهر انجام شد.

حسینی اضافه کرد: سال ۹۸ نیز با توجه به سیاست‌های دولت در بخش احداث مسکن با استفاده از تسهیلات طرح بازآفرینی شهری در محلات ناکارآمد سه پروژه مهم شامل احداث ۲۳۰ واحد مسکونی در محله قاسم‌آباد، ۸۵ واحد مسکونی در خیابان فردوس و ۲۷۰ واحد مسکونی در شهرک علوی توسط شهرداری ساوه تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات ساماندهی و بازسازی بازار چهار سوق ساوه توسط شهرداری  در حال انجام است.

کد خبر 388846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.