دیواره بزرگراه همت می‌تواند به جاذبه شهری تبدیل شود

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار طراحی مناسب برای دیواره بتونی جدا کننده محله همت آباد و بزرگراه همت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی صبح امروز (یکشنبه) در نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: دیواره بتونی جدا کننده محله همت آباد و بزرگراه همت موجب اعتراض مردم محلی شده و کناره آن مکانی برای ایجاد بزهکاری شده است.

وی افزود: در شورای سیاستگذاری طرح‌های عمرانی مقرر شد که اگرچه نمی‌توان آن دیواره را تخریب کرد اما بهتر است به یک دیوار شفاف‌تر تبدیل شود و برای همین موضوع قرار شد سازمان زیباسازی چند نمونه ارائه کند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: دیواره‌ای که می‌توانست با طراحی خوب به یک جاذبه شهری تبدیل شود، به شکل ناشایستی طراحی شده و مقصر ایجاد این اتفاق در یکی از بهترین نقاط شهر مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه گاهی یک پروژه کوچک می‌تواند تاثیرات کیفیتی بسیار بزرگتری داشته باشد، ادامه داد: هرچه سریع‌تر باید یک طراح مناسب برای این دیواره انتخاب شود زیرا زمان اجرای پروژه‌های اینچنینی در شهر اصفهان تمام شده است.

کد خبر 388843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.