پاکسازی اطراف شهر بیرجند از پسماندهای ساختمانی

مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند از پاکسازی اطراف این شهر از پسماندهای ساختمانی و عمرانی خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد لطایفی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در این طرح که با استفاده از امکانات در اختیار شهرداری آغاز شده است، همه پسماندهای ساختمانی و عمرانی که توسط متخلفان در اماکن غیر مجاز تخلیه و باعث مخدوش شدن فضای بصری شهر شده است، جمع‌آوری و به محل‌های مجاز حمل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در فضاهای اطراف شهر به شعاع در حدود یک‌هزار هکتار اجرا می‌شود و امیدواریم تا پایان مهرماه به پایان برسد.

مدیر امور پسماند شهرداری همچنین از راه‌اندازی گشت ویژه مدیریت پسماند با یک تیم موتوری و یک تیم خودرویی خبر داد و اضافه کرد: تخلیه پسماندهای عمرانی و ساختمانی در مکان‌های غیر مجاز توسط تیم‌های یاد شده و به صورت روزانه مورد پایش قرار گرفته و با متخلفان برابر مقررات برخورد قانونی می‌شود.

لطایفی یادآور شد: روز گذشته حدود ۳۰۰ کامیون نخاله از زمین‌های متعلق به مالکان حقوقی و حقیقی داخل و حریم شهر جمع‌آوری و در سایت تخلیه نخاله شهرداری واقع در جاده شوشود تخلیه شد.

وی با تأکید بر اهمیت مشارکت شهروندان در برخورد با متخلفان، تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلیه پسماندهای ساختمانی در مکان‌های غیر مجاز ضمن تهیه تصویر از خودروی مورد نظر، شماره انتظامی آن را با شماره تماس ۳۲۲۲۲۲۰۲ به مدیریت امور پسماند اعلام نمایند.

کد خبر 388835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.