تعطیلی فروشگاه‌ها و بازارهای شهرداری مشهد/جانمایی ۶۳ المان شمس رضوان در سطح شهر

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از تعطیلی تمامی مراکز خرید تحت نظارت این سازمان همزمان با عاشورای حسینی به صورت تمام وقت و صبح تاسوعا خبر داد.

بهروز کیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمام فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار «شهرما» و بازارهای سیار نیز شامل عصر بازارها واقع در بلوار امامت، هدایت، طلاب و شب بازارها واقع در خیابان طبرسی، دانش و همچنین تمامی روز بازارها واقع در بوستان بسیج، بلوار سیدی و بلوار مجیدیه در سطح شهر در روز سه شنبه ۱۹ شهریور مصادف با عاشورا تعطیل خواهد بود.

وی با اشاره به نحوه فعالیت بازارهای شهرداری مشهد در روز تاسوعا افزود: با توجه به تعطیلی های روز عاشورا، به جهت رفاه حال شهروندان و زائران از حیث سهولت دسترسی به کالاها و ارزاق عمومی، تمامی بازارهای شهرداری در روز دوشنبه ۱۸ شهریور ماه مصادف با تاسوعای حسینی در نوبت صبح تعطیل بوده و صرفا از ساعت ۱۴ الی ۲۳ آن روز فعال است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از جانمایی ۶۳ المان شمس رضوان در سطح شهر خبر داد و گفت: مشهد پایتخت مذهبی شهرهای ایران است و عزاداری برای سید الشهدا در ماه محرم و در کنار بارگاه ملکوتی رضوی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: تقارن ماه محرم و به خصوص دهه اول این ماه با شهریورماه، میزان سفرهای هم‌میهنان را به مشهد مقدس دوچندان کرده است که در این میان آنچه به عنوان بخشی از مهمان نوازی این شهر از زائرین به مناسبت دهه اول محرم جلوه‌نمایی می‌کند ایجاد چهره محرمی آن است که در این خصوص امسال نیز همانند سالهای گذشته مشهد مقدس به همت همکاران سازمان، این چهره را به شکلی مخصوص به خود گرفته است.

کد خبر 388833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.