۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
باغ گلها تعطیل است

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گلها گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه تاسوعا و عاشورای حسینی باغ گلها تعطیل است.

سیدمحمد رقیب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اعلام این که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه تاسوعا و عاشورای حسینی باغ گلها تعطیل است اظهار کرد: مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گلها در حال آماده‌سازی برای ایام پاییز است و بیش از ۴۰ هزار قطعه گلهای داوودی در تنوع بیش از ۱۰۰ رنگ به این مجموعه اضافه می‌شود.

وی افزود: پاییز امسال برای نخستین بار مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گلها را در قالب جشنواره داوودی ها در معرض دید شهروندان و گردشگران قرار می‌دهیم.

مدیر مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گلها از شهروندان و گردشگران دعوت کرد در ایام پاییز از زیبایی‌های خزان در این فضای زیبا بازدید کنند.

وی با بیان اینکه در این مجموعه تنوع بالای یک هزار گونه گیاهی در مساحتی نزدیک به ۷۰ هزار متر مربع وجود دارد، افزود: این باغ یک باغ گیاه‌شناسی محسوب می‌شود و مجموعه‌ای آموزشی و تحقیقاتی نیز به شمار می‌رود که در آن کلاس‌های آموزش شهروندی برای آموزش در زمینه کاشت گل و گیاه، بازدید و دوره‌های کارآموزی دانشجویان برگزار می‌شود.

رقیب اظهار کرد: مجموعه آموزشی، تفریحی باغ گل‌ها در سال ۷۵ در زمینی به مساحت ۵۵ هزار مترمربع از سوی شهرداری اصفهان احداث شد، این مجموعه منحصر به فرد در کشور با در نظر گرفتن اقلیم نیمه بیابانی اصفهان کم نظیر است.

وی افزود: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر از امکانات و خدمات مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گلها می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۶۷۲۰۵۹ تماس بگیرند.

کد خبر 388820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.