خیالتان بابت همه تعهدات باشگاه راحت باشد

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: به همه اعضای تیم فوتبال ذوب آهن اعلام می‌کنم که خیالتان از بابت همه تعهدات باشگاه راحت باشد.

احمد جمشیدی در گفت و گو باخبرنگار ایمنا در رابطه با تیم جدید آذری، اظهار کرد: خوشبختانه آذری در یکی از باشگاه های خوب و مطرح کشور مشغول به کار شده که از این موضوع بسیار خوشحال هستیم.

وی افزود: تغییر و تحول در همه سیستم‌های اداری امری معمول و عادی است و ما باید همواره برای رسیدن به هدف و موفقیت تلاش کنیم، هیچ مشکلی هم نباید در اراده و تصمیم ما تاثیر بگذارد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه تغییراتی را در کادر ورزشی باشگاه ذوب آهن داشتیم، تصریح کرد: رسول کربکندی یکی از مفاخر فوتبال ایران جایگزین جمشید رشیدی در قسمت مدیر تیم های فوتبال  ذوب آهن شد، محسن کرباسچی از داوران و ناظران بین المللی به جای حاج رسولی ها سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن شد و کامران شیرزادی هم جایگزین احسان بعیدی در سمت مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شد.

جمشیدی اضافه کرد: مهران حاتمی که یکی از خوشنام‌ترین و با دانش‌ترین مربیان بسکتبال کشور است به عنوان سرمربی تیم بسکتبال آقایان ذوب آهن انتخاب شد و امیدواریم در کنار ایشان موفقیت‌های بیشتر و بهتری را برای مجموعه پر افتخار ذوب آهن اصفهان به دست آوریم.

وی با اشاره به اینکه از زحمات تمام کسانی که طی فصل های قبل برای باشگاه خدمت و تلاش کردند، تشکر و قدردانی می‌کنیم، اظهار کرد: برای عزیزانی که جایگزین آنها می‌شوند آینده ای با موفقیت آرزو می کنیم، به همه شما اطمینان می‌دهم که یزدی زاده مدیرعامل کارخانه، اعضای هیئت مدیره و محمدی مدیرعامل باشگاه نهایت تلاشمان را خواهیم کرد که در حمایت از تیم فوتبال و سایر رشته های باشگاه هیچ کوتاهی صورت نگیرد. به همه اعضای تیم فوتبال هم اعلام می‌کنم که خیالتان از بابت همه تعهدات باشگاه راحت باشد.

کد خبر 388819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.