دعوت نشدن برخی بازیکنان به تیم ملی قابل هضم نیست/ برای قضاوت ویلموتس زود است

سرمربی سپاهان گفت: وقتی بازیکنی از هر لحاظ جزو بهترین‌های فوتبال است و به تیم ملی دعوت نمی‌شود، این قابل هضم نیست.

امیر قلعه نویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت سپاهان در تعطیلات دو هفته ای، اظهار کرد: اول فصل کسب این پیروزی‌ها بسیار خوب بود، اما به هر حال بعد از هر پیروزی خوشحالی می‌کنیم و آن را به تاریخ می‌سپاریم و معتقدیم برای ما هر بازی حکم فینال را دارد.

وی با بیان اینکه باید بازی به بازی انگیزه بیشتری پیدا کنیم و بدانیم هر مسابقه فینال است، افزود: از برد دو هفته گذشته خیلی خوشحالیم، اما می‌دانیم بقیه تیم‌ها انگیزه زیادی دارند و ما باید تلاشمان را دو چندان کنیم تا جایگاه کنونی خود را نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص تعطیلات لیگ، ادامه داد: ما برنامه خود را بر اساس برنامه‌ای که سازمان لیگ داد شروع کردیم و دیر شدن مسابقات برای ما فرسایشی شد. وقتی روند رو به جلو داریم طبیعی است که تعطیلی لیگ به ما لطمه می‌زند و به سود تیم‌هایی است که وضعیت خوبی ندارند، اما فوتبال است و باید با تمام شرایط آن کنار آمد.

وی در خصوص دعوت نشدن بازیکنان سپاهان به تیم ملی، اضافه کرد: دعوت نشدن بازیکن به تیم ملی انگیزه او را کم می‌کند و وقتی می‌بیند شایستگی دارد و دعوت نمی‌شود، کمی برای او قابل هضم نیست. ما به کار خودمان ادامه می‌دهیم و بازیکنان باید تلاش کنند تا در باشگاه خود به حق خود برسند.

قلعه نویی تصریح کرد: اسم بازیکنی که بگویم او باید در تیم ملی حضور داشت را نمی‌آورم چون خودم قبلا این مسئولیت را داشتم و مربی نیز حق دارد بر اساس تفکرات شخصی خود بازیکنانی را دعوت کند، اما وقتی بازیکنی از همه لحاظ جزو بهترین‌های فوتبال است این قابل هضم نیست، بعضی می‌گویند علی قربانی باید دعوت می‌شد و سال گذشته و امسال دو گل مهم زده است، اما این به نظر سرمربی بر می‌گردد.

وی در خصوص آینده تیم ملی با ویلموتس اظهار کرد: مارک ویلموتس مربی و بازیکن بزرگی بوده است، اما احتیاج به زمان دارد و الآن برای قضاوت زود است و برای ارزیابی کیفیت تیم ویلموتس زود است.

کد خبر 388815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.