ایجاد ستاد اجرائیات رفع سد معبر در شهرداری هشترود

شهردار هشترود گفت: ستاد اجرائیات شهرداری این شهر جهت رفع سد معبر راه‌اندازی شده و در مرحله نخست به همه واحدهای صنفی تذکر داده شده است.

به گزارش ایمنا، مهدی پورصادق با بیان اینکه سرانه فضای سبز در شهر هشترود کافی نیست، اظهار کرد: به دنبال ساماندهی و افزایش این سرانه به اندازه‌ای که در خور شان مردم این شهر باشد، هستیم.

وی ادامه داد: اکثر فضاهای سبز موجود در هشترود به صورت لکه‌ای است، لذا علاوه بر بهسازی آن‌ها، تجهیزات جدید نیز از جمله چراغ و وسایل بازی جدید نصب خواهند شد.

شهردار هشترود تصریح کرد: پارک شهر به حال خود رها شده بود، اما با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و باوجود فشارهای مالی قرار است این پارک بهسازی شده و به صورت متفاوت در اختیار همشهریان قرار گیرد.

پورصادق عنوان کرد: ساماندهی ورودی‌های شهر هشترود آغاز شده که از جمله اقدامات پیش‌بینی شده در این‌خصوص می‌توان به تعویض چراغ‌های بلوار بهشتی جنوبی، بهسازی میدان جانبازان، پیاده‌روسازی از سمت محله خورجستان و مطالعه طرح رفع مشکل جمع‌آوری آب‌های سطحی در خروجی شهر به سمت قلعه ضحاک اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: محوطه‌سازی و ایجاد دیوار حایل در مسکن مهر نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

شهردار هشترود با بیان اینکه طرح ساماندهی مسیل سیددرسی و گزری درسی که وضعیت بحرانی دارند تهیه شده است، اظهار کرد: دیوار حفاظ و ایمنی رودخانه عبوری از شهر به طول یک‌هزار و ۴۰۰ متر از دو محل آغاز شده و قرار است تا پایان تابستان همه مسیر به پایان برسد.

پورصادق با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در شهرداری گفت: به زودی باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری تاسیس خواهد شد و تفاهم نامه احداث پردیس سینمایی با همکاری اداره ارشاد و سازمان همیاری‌ها در دست اقدام است.

وی از ایجاد ستاد اجرائیات شهرداری هشترود جهت رفع سد معبر خبر داد و افزود: در مرحله نخست به همه واحدهای صنفی نسبت به ایجاد سد معبر تذکر داده شده است.

کد خبر 388812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.