محمدی: ساختار اداری باشگاه ذوب‌آهن در حال تغییر است

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: ساختار اداری باشگاه در حال تغییر است. کارهای خوبی برای بهتر شدن نام و صلابت باشگاه در حال انجام است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در جلسه معارفه  مدیر تیم های پایه و آکادمی ، سرپرست و مدیر رسانه ای تیم فوتبال با اشاره به ایام سوگواری ماه محرم، اظهار کرد: کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن ، روزهای سخت و نفس گیری را در طی مسابقات داشتند. منصوریان روزهای خوبی را در تیم و باشگاه سپری کرد. مسابقات آسیا تمام شد و لیگ آغاز شده، دو مسابقه اخیر ملاک محک زدن تیم ما نیست. ذوب آهن  دارای افراد باتجربه، ورزشی و بازیکنان شایسته زیادی است که خیال ما را راحت می کند.

وی با بیان اینکه نیم قرن برای باشگاه ذوب آهن اصفهان سابقه بزرگ و پرافتخاری است و همه ما  تلاش می کنیم تا روزهای خوب و بهتری را رقم بزنیم، افزود: امروز صبح با هیات مدیره کارخانه و علیرضا منصوریان سرمربی شایسته تیم جلسات خوبی داشتیم؛ حمایت ها را دوچندان می کنیم تا با قدرت و قوت بیشتر کار کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به اینکه همه ما در یک سازمان زندگی می کنیم، تصریح کرد: از این پس در ورزشگاه، حمایت هواداران عزیز بیشتری را خواهید دید و با پیوستن بازیکنان سرباز تیم منسجم تر خواهد شد.

وی ادامه داد: برای حفظ اقتدار وصلابت باشگاه تلاش میکنیم. در ارکان کاری باشگاه و تیم قرار است تغییراتی صورت بگیرد که با جمع بندی هیات مدیره انجام شده و مطمئنم ثمرات خوبی خواهد داشت. ساختار اداری باشگاه در حال تغییر است. کارهای خوبی برای بهتر شدن نام و صلابت باشگاه در حال انجام است.

محمدی با اشاره به تغییرات در تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: کرباسچی از چهره های شناخته شده ورزشی ، که داور و ناظر بین‌المللی هندبال هستند از امروز به عنوان سرپرست تیم فعالیت می کنند و از زحمات حاج رسولی تشکر و قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: کامران شیرزادی مدیررسانه ای سابق تیم و از چهره های های خوشنام رسانه ای هستند که جایگزین  احسان بعیدی می شوند و از بعیدی تشکر می کنیم. کربکندی از مفاخر فوتبال اصفهان و کشور و ذوب آهن اصفهان به عنوان مدیر سازمان تیمهای پایه و فوتبال ذوب آهن بحضورتان معرفی می کنم، ایشان شخصیتی شناخته شده و از بزرگان ورزش کشور هستند که جایگزین جمشید رشیدی می شوند. از زحمات رشیدی تشکر می کنم .

کد خبر 388810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.