آمادگی قطار شهری مشهد برای خدمات‌رسانی در روزهای تاسوعا و عاشورا

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: خط یک و دو قطار شهری مشهد برای خدمات‌رسانی به عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) از آمادگی کامل برخوردار است.

به گزارش ایمنا، وحید مبین‌مقدم اظهار کرد: خط یک و دو قطار شهری مشهد در روزهای دوشنبه تاسوعا و سه شنبه عاشورا از ساعت هفت الی ۲۲ به عزادارانی که قصد حضور در حرم مطهر را دارند خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به حجم مسافر در روزهای تاسوعا و عاشورا، در ساعات پیک مسافر سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه‌ها کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای فضاسازی ایستگاه‌ها مناسب با ماه محرم اظهار کرد: در این رابطه ۳۴ ایستگاه خط یک و دو با نصب بیش از چهار هزار مترمربع کتیبه و بیش از ۱۳۰ متر بنر سیاه‌پوش عزای شهادت حسین بن علی (ع) شده است.

مبین‌مقدم ادامه داد: همچنین برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی با بیش از پنج ایستگاه در مجاورت ایستگاه‌های خط یک و دو همکاری و تصاویر مناسبتی ایام محرم در ۱۵۰ مانیتور سکوها و ایستگاه‌ها و ۴۰۰ مانیتور واگن‌های قطار شهری اکران و ۱۲۰ متر بنر جلوی ۷۰ قطار فعال خط یک و دو قطار شهری مشهد نصب شده است.

وی گفت: در راستای حفظ ایمنی مسافران از شهروندان درخواست می‌شود از حمل ادوات عزاداری از جمله پرچم و طبل خودداری کنند.

کد خبر 388807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.