حمله کینگ کنگ به هنگ کنگ

اولین قدم ایران برای حضور در جام جهانی قطر و مصاف با هنگ کنگ توجه همه فوتبال دوستان را به خود جلب کرده است و باید دید ویلموتس بلژیکی در خاک هنگ کنگ چه بازی را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "لحظات عذاب آور برای استقلال و پرسپولیس" عنوان اول روزنامه ابرار ورزشی است و به وضعیت ۴۸ ساعت آینده دو تیم پر طرفدار پایتخت اشاره دارد، جایی که اگر این دو تیم بدهی‌های خود را پرداخت یا با بدهکاران توافق نکنند حذف از آسیا رنگ دیگری به خود می‌گیرد و باید دید فتحی، انصاری‌فرد و البته سلطانی‌فر در این ۴۸ ساعت ترسناک چه خواهند کرد.

"اول ادامه تحصیل فرزندانم در استرالیا بعد داوری" یکی از عناوین روزنامه شوت است و به صحبت‌های علیرضا فغانی اشاره دارد، داوری که مهاجرت او از ایران این روزها رنگ واقعی تر به خود گرفته است و به نظر می‌رسد سوت پایان استقلال و فولاد آخرین قضاوت او در لیگ برتر فوتبال ایران بود.

"حمله کینگ کنگ به هنگ کنگ" عنوان اول روزنامه هدف است، مصاف ایران با این تیم آسیای شرقی کانون توجه فوتبال دوستان ایرانی است و سه شنبه انتظارها برای دیدن تیم ویلموتس در مسابقات رسمی به پایان خواهد رسید و باید منتظر بود و دید اولین گام در راه جام جهانی چه پایانی خواهد داشت.

"فیفا جای دیدار ما و شما نیست" جمله انصاری فرد به برانکو است که ایران ورزشی اینگونه به آن پرداخت و باید دید مدیرعامل جدید سرخ‌ها موفق به گرفتن رضایت برانکو می‌شود یا اتفاقات منفی دیگری پیش روی پرسپولیس خواهد بود.

روزنامه‌های ورزشی صبح امروز به شرح زیر است:

کد خبر 388800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.