نوع بهره‌برداری از مرکز همایش‌ها مشخص شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نگرانی درباره پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تعیین نوع بهره‌برداری از این مجموعه است که باید قبل از افتتاح آن برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت ایام محرم و لزوم الگوگیری جوانان از حضرت علی‌اکبر(ع) اظهار کرد: ۱۷ شهریورماه مصادف است با جمعه سیاه و شهادت جمعی از هموطنان در میدان لاله تهران، همچنین ۱۹ شهریور سالروز رحلت آیت‌الله طالقانی است که به فرموده امام راحل(ره) ابوذر زمان بود؛ این مناسبت‌ها را گرامی می‌داریم.

وی افزود: دست‌اندرکاران قطار شهری شبانه روز درحال فعالیت هستند و در خط دوم هزار و ۴۰۰ متر تونل پیش رفته و پنج ایستگاه در حال احداث است که امیداوریم خط دو قطار شهری را علی رغم تمام مشکلات زود در اختیار شهروندان قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پیرامون گلستان شهدا آزادسازی زمین‌ها انجام شده تا شاهد احداث سالنی در شان مردم اصفهان توسط شهرداری منطقه شش باشیم.

وی همه را به رعایت انصاف در قضاوت فراخوانده و ادامه داد: همگی وظیفه داریم مدیران شهری را که در این شرایط درحال تلاش هستند، تشویق کنیم تا زمینه تلاش بیشتر و خدمات آنان فراهم شود.

نصراصفهانی اضافه کرد: به همراه جمعی از اعضای شورا از پروژه مرکز همایش‌های یین‌المللی بازدید کردیم که روند پیشرفت آن به سرعت درحال انجام است؛ نگرانی درباره این پروژه تعیین نوع بهره‌برداری از مجموعه است که باید قبل از افتتاح آن برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه اتخاذ شده تا مشخص شود که در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت یا بخش خصوصی متولی آن می‌شود.

تکلیف هتل‌ها و بخش‌های تجاری اطراف مرکز همایش‌ها مشخص شود

وی افزود: لازم است تکلیف هتل‌ها و بخش‌های تجاری پیرامون مرکز همایش‌ها مشخص شود تا اگر این مجموعه آماده شد با منظره بدی در مقابل آن مواجه نشویم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نیاز است شهرداری از روند کند انجام پروژه‌ها نجات پیدا کرده و مسیر فعالیت‌ها را با سرعت بیشتری پیگیری کند، گفت: در پروژه‌های شهری سطح کشور گاهی با مدیریت تعجیلی مواجه هستیم و گاهی مدیریت تاخیری؛ در موضوعات و پروژه‌های بزرگ اصفهان باید به دور از این دو نوع مدیریت، شهرداری به انجام وظایف خود بپردازد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی خاطرنشان کرد: شهرداری‌های مناطق همانگونه که در تابستان نیز همکاری خوبی با آموزش‌وپروش داشته‌اند، کمک‌های خود را به ویژه در مناطق محروم و در زمینه رنگ آمیزی و آسفالت حیاط مدارس و رسیدگی به فضای سبز اطراف آن ادامه دهند.

برای تردد دانش‌آموزان هماهنگی لازم انجام شود

نصراصفهانی اظهار کرد: رفت و آمد ۷۴ هزار دانش‌آموز توسط دو هزار و ۵۰۰ سرویس مدرسه در سطح شهر انجام می‌شود که لازم است والدین و مسئولان با هماهنگی‌ها در این زمینه، مانع از بروز مشکل شوند.

وی ادامه داد: شورای شهر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح یار مهربان و کمک به مدارس اختصاص داده که با توجه به وجود ۳۲۰ هزار دانش‌آموز اصفهانی، لازم است ساماندهی امور مربوط به آنان مورد توجه باشد.

کد خبر 388798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.