آماده‌باش نیروهای نظارتی شهرداری فردیس در تاسوعا و عاشورا

سرپرست شهرداری فردیس از لغو مرخصی نیروهای کنترل و نظارت این شهرداری خبر داد و گفت: حوزه‌های نظارتی شهرداری فردیس در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی به حالت آماده‌باش در می‌آیند.

به گزارش ایمنا، مسعود نجفی با بیان اینکه حوزه کنترل، نظارت و رفع تخلفات شهری در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی در حالت آماده‌باش خواهد بود، اظهار کرد: شهرداری فردیس در پیشگیری و رفع ساخت و سازهای غیر مجاز پیشرفت‌های بسیاری داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه عملکرد نیروهای کنترل و نظارت شهرداری به خوبی قابل مشاهده است، عنوان کرد: در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی وضعیت ساخت و سازها پیگیری می‌شود.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه نخستین کمیته انضباطی شهرداری فردیس پس از تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی تشکیل می‌شود، تاکید کرد: در صورت احراز هرگونه تخلفی از سوی نیروهای کنترل، نظارت و رفع تخلفات شهری در ساخت و سازهای غیر مجاز، برخورد جدی و قانونی با شخص خاطی خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه نیروهای کنترل، نظارت و رفع تخلفات شهری آبرو و پیشانی مدیریت شهری هستند، اضافه کرد: برخورد درست و بجای کارکنان این حوزه موجب رضایتمندی و برخورد نادرست و نابجای آن‌ها موجب نارضایتی شهروندان خواهد شد.

وی از شناسایی نقاط مستعد ساخت و ساز غیرمجاز در فردیس خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروهای کنترل و نظارت شهرداری به صورت ۲۴ ساعته به این نقاط سرکشی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ساخت و ساز غیرمجاز و تخلف ساختمانی باید در فردیس به صفر برسد، اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی و صداقت کارکنان حوزه کنترل و نظارت شهرداری این هدف میسر می‌شود.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه با متخلفان ساختمانی در هر جایگاه و موقعیتی که باشند برخورد قانونی می‌شود، اظهار کرد: در این راستا برای تسهیل اخذ حکم از دادستان فردیس برای ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام شده است.

کد خبر 388787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.