نمایشگاه آثار ۳۷ هنرمند ایرانی در استانبول

نمایشگاه مجموعه آثار متعلق به ۳۷ هنرمند ایرانی در نیشان‌تاشی استانبول افتتاح شد.

به گزارش ایمنا به نقل از آناتولی، نمایشگاه حدود ۱۰۰ اثر نقاشی و خط متعلق به ۳۷ هنرمند ایرانی با موضوع «بازتاب هنر» در گالری «نیش آرت» واقع در منطقه نیشان‌تاشی استانبول امروز گشایش یافت.

فلور بی‌نیازان، هنرمند ایرانی و بانی برگزاری این نمایشگاه در این زمینه گفت: به همراه همکارم فرانک محبی برای برگزاری این نمایشگاه به استانبول آمدیم. هدف ما گردآوری هنرمندان ایرانی در قالب یک نمایشگاه و ارایه آثار آن ها برای مردم ترکیه است.

بی نیازان با اشاره به شمار زیاد مراجعه کننده در این نمایشگاه ادامه داد: از میان آن ها، برخی از آثار را برگزیدیم. ترکیه کشور همسایه ما است. پیش تر نیز دو نمایشگاه در اینجا برگزار کرده بودیم. در این نمایشگاه نیز از هنرمندانی از سراسر ایران حضور دارند.

وی گفت: امیدوارم که مردم ترکیه نیز از تماشای این آثار لذت برده و از ما حمایت کنند.

نهاد توکات، مالک گالری نیش آرت هدف از از برگزاری این نمایشگاه را معرفی هنر و هنرمند ایرانی به مردم ترکیه اعلام کرد و گفت: از هنرمندان سرشناس ایرانی به عنوان برادران و خواهران کشور دوست برادرمان همواره در این گالری میزبانی می کنیم. این نمایشگاه هم که امروز به طور رسمی افتتاح می شود، از همین حالا مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

وی که بیش از ۳۵ سال در این زمینه تجربه دارد، در مورد نحوه برگزاری این نمایشگاه گفت: برگزارکنندگان با ما تماس گرفته و خواهان کمک در این زمینه شدند و ما نیز نهایت تلاشمان را برای برگزاری آن به خرج می دهیم.

این نمایشگاه از روز دوشنبه ۹ سپتامر الی ۱۴ همین ماه برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

*عکس از آناتولی

کد خبر 388781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.