آخرین وضعیت ترافیکی خیابان های شهر اصفهان

تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی و مسیرشمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان امروز شنبه -شانزدهم شهریور ماه- ساعت١٩ در مسیر شرق به غرب بلوار کشاورز، مسیر جنوب به شمال خیابان کاوه، خیابان جی در مسیر شرق به غرب ، مسیر غرب به شرق خیابان هشت بهشت شرقی، مسیر شمال به جنوب خیابان بزرگمهر، مسیر جنوب به شمال خیابان استانداری، خیابان عبدالرازق در مسیر غرب به شرق، هر دو مسیر خیابان شمس آبادی، خیابان کمال اسماعیل در مسیر غرب به شرق، مسیر غرب به شرق بلوارآیینه خانه، هر دومسیر خیابان سعادت آباد، خیابان حکیم نظامی به صورت رفت و برگشت، خیابان شیخ صدوق شمالی در مسیر جنوب به شمال، مسیر غرب به شرق خیابان شریعتی و مسیر شرق به غرب خیابان نظر غربی ترافیک سنگین است.

عصر امروز ساعت ١٦و ٢٩دقیقه در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید ردانی پور (حدفاصل خیابان پنج آذرتا میدان رباط) یک دستگاه خودرو پرایدبا اقدام به لایی کشی دچار انحراف مسیر شد و در نهایت با دو خودرو دیگر برخورد کرد. ساعت ١٨و ٢٠دقیقه نیز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید اقارب پرست (بعد از پل شهید ستاری) یک خودرو پژو پرشیا واژگون شد.

کد خبر 388775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.