حیف از این موقعیت بزرگ/ می خواهند به منصوریان فشار بیاورند

پانصد و هفتاد و ششمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و نوزدهمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "خوشبختی و قهرمانی یعنی حرکت در مسیر اهل بیت" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به نقل از شایان مصلح بازیکن سپاهان که از مداحان اهل بیت هم هست، مطرح شده است.

"پاس گل فوق العاده منصوری را فراموش نکنید" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که در گفتگو با علی قربانی مهاجم سپاهان بیان شده است. وی در خصوص گل سه امتیازی اش به ماشین سازی صحبت کرده و اظهار داشت: گل من حاصل تلاش کل تیم بود و واقعا حیف بود پاس به آن قشنگی منصوری را من تمام نکنم اما خب متاسفانه وقتی بازیکنی گل می زند همه تعریف و تمجیدها فقط از گلزن کرده می شود.

"دیدار پسران طلایی و یاران یحیی امروز پشت درهای بسته"عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.


"می خواهند به منصوریان فشار بیاورند"عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که در گفتگو با محمدرضا خلعتبری بیان شده است.وی ضمن حمایت از منصوریان اظهار داشت: ذوب آهن به روزهای خوبش برخواهد گشت و انتقاد از منصوریان کار یک عده ای خاص است که هدفشان خراب کردن این مربی می باشداما منصوریان خودش را قبلا با کشاندن ذوب آهن از رتبه شانزدهم به ششم و نتایج خوب در آسیا ثابت کرده است.

"حیف از این موقعیت بزرگ"دیگر عنوان این رسانه است که به برگزاری بزرگترین اجلاس مربیان نخبه آسیا در چین اشاره دارد که از ایران برای دومین سال پیاپی منصوریان دعوت شد اما به دلیل برخی مشکلات خروجی از ایران که این مربی داشت نتوانست به چین برود.

"دختران سبز پوش توفنده ادامه دهید"عنوان پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 388756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.