شبکه فساد سد معبر زیر ذره‌بین شفافیت

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران یکی از اهداف خود در سال سوم شورا را مقابله با شبکه‌ای گسترده از فساد خرد در حوزه سد معبر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهاره آروین درباره سه محور اصلی فعالیت خود در سال سوم شورای شهر توئیت کرد: با ادامه پیگیری‌ها برای تحقق شفافیت در گلوگاه‌های فساد در شهرداری تهران از جمله حوزه املاک در شهرداری و نیز حوزه شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته، سعی خواهیم کرد با الزام شهرداری تهران به عرضه عمومی بخشی از سهام این واحدها در بازار سرمایه، شفافیت مالی در آن‌ها را محقق کنیم.

وی افزود: تغییرات صورت گرفته در حوزه شفافیت پایدار سازی می‌شود به گونه‌ای که این تغییرات به شکل بازگشت‌ناپذیری در مجموعه شورای شهر و شهرداری تهران نهادینه شود. عمده این تلاش‌ها در جهت ایجاد ذینفعان خاص و سازمان‌یافته برای شفافیت شکل گرفته در حوزه‌های مختلف خواهد بود.

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران در خصوص محور سوم فعالیت‌های خود به حوزه سد معبر اشاره و تصریح کرد: حوزه سد معبر در شهر سالهاست شبکه‌ای گسترده از فساد خرد ایجاد کرده است. در حوزه مشاغل سیار، فرودست‌ترین اقشار جامعه را تحت فشار قرار می‌دهد و در حوزه سدمعبر ساختمانی، عبور و مرور شهروندان در معابر شهر اعم از خیابان‌های اصلی و کوچه‌های فرعی را با مشکلات فراوان مواجه کرده است.

کد خبر 388744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.