۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
اسپیکر ضد آب "سونوس" معرفی شد

همزمان با نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹، اسپیکر قابل‌حمل "Sonos Move" با طراحی منحصر به فرد و قابلیت‌های ویژه معرفی شد.

به گزارش ایمنا، پس از مدت‌ها انتظار، شرکت سونوس از اسپیکر قابل‌حمل و جدید "Sonos Move" رونمایی کرد. این اسپیکر هوشمند از قابلیت اتصال به بلوتوث پشتیبانی می‌کند. درحال‌حاضر، اسپیکرهای هوشمند بسیاری با قابلیت پشتیبانی از بلوتوث در بازار عرضه شده ‌است که بعضی از این محصولات قیمت ارزان‌تر، وزن سبک‌تر و ابعاد کوچک‌تری در مقایسه با اسپیکر سونوس دارد. این شرکت برای اینکه بتواند در بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشد، مجبور است اسپیکر خود را با قابلیت‌های درخورتوجهی به بازار عرضه کند.

با توجه به اخبار و شایعه‌های مختلفی که در ماه‌های گذشته درباره‌ اسپیکر جدید سونوس منتشر شد، به‌نظر می‌رسید علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی باید منتظر دستگاهی با ابعاد کوچک‌تر باشند؛ اما ظاهراً این‌طور نیست. Sonos Move وزنی برابر ۶ پوند (۲.۷۲ کیلوگرم) دارد. درنتیجه به‌ راحتی در کوله‌پشتی جا نمی‌گیرد و شاید برای سفرهای کاری و حمل‌کردن در چمدان مناسب نباشد. درعوض اسپیکر جدید سونوس برای استفاده در فضای خانه و جابه‌جاکردن در تراس، حیاط‌خلوت و پارکینگ بسیار مناسب است.

در واقع اسپیکر جدید در مقایسه با تمامی اسپیکرهای هوشمند، هم با قیمتی ارزان‌تری به بازار عرضه می‌شود و هم از سایر اسپیکرهای قابل‌حمل بلوتوثی، عملکرد بهتری دارد. شاید کیفیت صدای اسپیکر فوق‌العاده نباشد، اما عالی به‌نظر می‌رسد. این اسپیکر مجهز به دو آمپلی‌فایر کلاس D، توویتر، یک میدووفر و چهار میکروفون far-field برای حذف نویز و مبتنی ‌بر الکسا آمازون و گوگل اسیستنت است.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های اسپیکر هوشمند جدید برخورداری از سیستم Trueplay است که از میکروفون‌ها برای تنظیم صدای مناسب اسپیکر استفاده می‌کند. سونوس برای به ‌نمایش‌گذاشتن سیستم Trueplay، اسپیکر را در قفسه‌ کتابخانه‌ای قرار داده که از پنج طرف اسپیکر محاصره شده است، اما صدای مطلوبی ارائه می‌دهد. همچنین با کمک این سیستم Sonos Move می‌تواند در خارج از منزل نیز صدای مطلوبی را دراختیار کاربران قرار دهد.

اسپیکر هوشمند جدید سونوس با استاندارد IP۵ دربرابر نفوذ آب مقاوم است؛ درنتیجه رطوبت محیط بیرون آسیبی به اسپیکر نخواهد زد. همچنین باتری اسپیکر جدید سونوس می‌تواند با هربار شارژ تا ۱۰ ساعت کار کند. اگر اسپیکر در حالت Suspend قرار داشته باشد، به‌مدت پنج روز شارژ خواهد داشت. انتظار می‌رود Sonos Move در تاریخ ۲۴ سپتامبر با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه شود.

منبع: زومیت

کد خبر 388717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.