مهم‌ترین چالش مبارزه با مواد مخدر صیانت از معتاد پس از ترک است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مهم ترین چالش ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر ، صیانت از معتاد پس از ترک اعتیاد است و باید معتاد پس از ترک اعتیاد به صورت کامل و تخصصی توسط مشاوران صیانت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا،سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا، پیش از ظهر امروز شنبه _۱۶ شهریور ماه_ در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در محل سالن اجتماعات استانداری اصفهان‌ با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار اسکندر مومنی، دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، اظهار کرد: اردوگاهی برای درمان و صیانت از معتادان در نظر گرفته ایم و بر اساس آمار به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بودجه تا پایان این پروژه نیاز داریم که استانداری اصفهان و سازمان بسیج حمایت‌هایی را در این زمینه کرده‌اند.

وی افزود: تجهیز اردوگاه و انجام هماهنگی‌های استانی نیاز به تعامل قوی در میان دستگاه‌های مختلف استانی و شهرستانی دارد و دستگاه‌های مختلف باید نمایندگانشان را برای انسجام در این موضوع معرفی کنند. ۲۷ محله را در استان اصفهان از لحاظ مبحث مواد مخدر آموزش و اطلاع‌رسانی کرده‌ایم و طرح کرامت مهم‌ترین فعالیت ما در این زمینه بوده است که به مدت دو سال در فلاورجان انجام شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اضافه کرد: مهم ترین چالش ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر ، صیانت از معتاد پس از ترک اعتیاد است و باید معتاد پس از ترک اعتیاد به صورت کامل و تخصصی توسط مشاوران صیانت شود و به صورت کامل تحویل خانواده و بستر امن جامعه شود و انتظار داریم شاهد اقدامات انقلابی بیشتری در حوزه مبارزه بامواد مخدر باشیم.

وی خاطر نشان کرد: استان اصفهان بیش از استان های مرزی کشور کشفیات مواد مخدر دارد و این وضعیت نگران کننده است. وضعیت کویر در زمینه مبارزه با مواد مخدر، یله و رهاست و در استان اصفهان ۵ شهرستان در کنار کویر هستند و بخش های از کویر را که نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران هم نمی توانند وارد آن شوند، قاچاقچی های مواد مخدر وارد می شوند. انتظار داریم فعالیت جهادی در مبارزه با مواد مخدر صورت بگیرد و این روش جاری برای مبارزه با مواد مخدر به اصلاحات نیاز دارد.

سردار فدا افزود: بسیج و سپاه آماده همراهی و همکاری در زمینه مبارزه با مواد مخدر در همه ابعاد و سطوح است.

کد خبر 388712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.