افزایش اکیپ‌های رفع سد معبر در مشهد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به منظور جلوگیری از سد معبر و رفع نازیبایی‌ها ۸۰ اکیپ رفع سد معبر در سطح شهر به ویژه خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی مستقر شده است.

علیرضا صحراگرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای تسهیل در امر اطلاع‌رسانی هیئت‌های مذهبی، ٣۵٠ جایگاه در چهارراه‌های شهر در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با مناطق و حوزه های ستادی، مجوز نصب پرده‌های مشکی عزاداری برای متقاضیان صادر شده است، افزود: در این راستا برروی عرشه پل‌ها پرچم‌های سیاه عزاداری در کنار پرچم های سه رنگ ایران به علامت ایام سوگواری سرو و سالار شهیدان به اهتزاز درآمده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: جانمایی بیش از ۳۵۰ سازه نصب پرده های عزاداری هیئت‌های مذهبی همزمان با ایام عزاداری ماه محرم و صفر انجام شده است.

وی با بیان اینکه پنج هزار و ۶٠٠ نیروی کارگری برای تنظیف ویژه معابر با اولویت خیابان‌های منتهی به حرم مطهر در این ایام آماده‌باش هستند، افزود: طبق سنوات گذشته و پیش بینی‌های انجام شده روزانه ۲۰۰۰ تن زباله از سطح شهر جمع آوری خواهد شد.

صحراگرد با اشاره به اقدامات پیش بینی شده در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خاطرنشان کرد: تمامی ماشین آلات خدماتی و اطفا حریق در این ایام به صورت آماده باش خواهند بود.

وی با اشاره به ۲۴ ساعته شدن سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح شهر مشهد گفت: تمامی دو هزار و ۵۲۹ سرویس بهداشتی عمومی به جهت بهره برداری بیشتر زائرین و مجاورین علی بن موسی الرضا(ع) پس از تعمیر، مرمت به صورت دو یا سه شیفت فعال است و همچنین ۹۰۰ سرویس بهداشتی مشارکتی (مساجد) اطراف حرم مطهر نیز در این ایام افزایش می‌یابد.

کد خبر 388711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.