شهر رویاها، تله‌سیژ ناژوان و منطقه گردشگری صفه تعطیل است

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (شهرداری اصفهان) تعطیلی فعالیت مجموعه‌های تفریحی این شرکت در ایام تاسوعا، عاشورا و شام غریبان را اعلام کرد.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه‌های تفریحی شهررویاها، تله‌سیژ ناژوان و منطقه نمونه گردشگری صفه (تله‌کابین، بولینگ، بیلیارد، زیپ‌لاین و پل معلق) از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه مصادف با شب تاسوعا، عاشورا و شب شام غریبان تعطیل است.

وی تصریح کرد: این مجموعه‌های تفریحی در تاریخ ۱۷ شهریورماه مصادف با شب تاسوعا از ساعت ۲۰:۰۰ تعطیل خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (شهرداری اصفهان) ادامه داد: ساعت فعالیت مجموعه‌های تفریحی شهر رویاها، بولینگ، تله‌کابین، بیلیارد، زیپ‌لاین و پل معلق از تاریخ ۲۰ شهریورماه به بعد از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ خواهد بود.

وی با بیان اینکه ساعت فعالیت تله‌سیژ ناژوان از تاریخ ۲۰ شهریورماه به بعد از ساعت ۱۰ صبح تا غروب آفتاب خواهد بود، گفت: مجموعه تفریحی شهر رویاها در تاریخ ۲۳ و ۳۰ شهریورماه (شنبه) از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران است.

معینی با بیان اینکه در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (شهرداری اصفهان) دپارتمان تخصصی گردشگری تشکیل خواهد شد، گفت: پس از چندین ماه بررسی، دپارتمان تخصصی گردشگری را برای فعالان این حوزه به ویژه در بخش هتلداری تشکیل خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان ادامه داد: این دپارتمان نخستین مأموریت خود را جذب سرمایه گذار و ایجاد یک مجموعه اقامتی، برنامه ریزی و هدف گذاری کرده که در این راستا مذاکراتی با سرمایه گذاران بخش خصوصی، نهادهای دولتی و غیردولتی درحال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک دپارتمان تخصصی گردشگری نوید بخش راه اندازی مجموعه‌ای از واحدهای اقامتی با برند واحد و مطابق با آخرین استانداردهای این حوزه از گردشگری باشیم.

کد خبر 388679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.