زندان‌های اصفهان مشکلات زیادی دارد

استاندار اصفهان گفت: در شهر اصفهان و زندان های استان اصفهان مشکلات و محدودیت‌های زیادی داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی صبح امروز شنبه _۱۶ شهریورماه_ در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در محل سالن اجتماعات استانداری اصفهان که با حضور سردار اسکندر مومنی، دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار کرد: همراهی و همدلی بسیار خوبی برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر در استان اصفهان وجود دارد و میزان تعامل و هم افزایی مسولان استانی در این زمینه قابل توجه است.

وی افزود: نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای قضایی همکاری مناسبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر دارند. استان اصفهان در مدت چند سال اخیر بنا به دلایل مختلفی در این حوزه عقب افتاده و محروم و مظلوم واقع شده است. خیلی از مسئولان کشور گمان می کنند اصفهان یک منطقه برخوردار و عاری از مشکلات و معضلات است، در حالی که اصلا اینطور نیست.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: در زندان‌های استان اصفهان مشکلات و محدودیت های زیادی داریم. باید با توجه به قابلیت های استان اصفهان از ظرفیت های اصفهان به صورت کامل استفاده شود، شرکت‌های دانش بنیان دستاوردهای خوبی در خصوص ساخت دستگاه‌های تشخیص مواد مخدر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان داشته‌اند.

رضایی ادامه داد: زمانی که نیروی انتظامی یک کشف بی نظیر را انجام می دهد مردم خوشحال می شوند و نیروهای قضایی همواره کمک های زیادی در این زمینه انجام می دهند. فعالیت های فرهنگی و درمانی سپاه صاحب الزمان استان در حوزه مواد مخدر و مبارزه با آن غیرقابل انکار است.

وی اضافه کرد:آمادگی های خوبی برای مبارزه با مواد مخدر در سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان اصفهان وجود دارد و امیدواریم با سفر دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طرح های خوبی برای مبارزه با این پدیده شوم در نظر گرفته شود. هماهنگی مناسبی در قسمت بانوان و درمان و بهزیستی وجود دارد و امیدواریم به دستاوردهای خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر برسیم.

استاندار اصفهان یادآور شد: علت تماس تلفنی بنده با دبیر کل ستاد مبارزه تسریع در سفر به استان اصفهان بوده است.

روزانه ۲۴ نفر به علت جرایم حوزه مواد مخدر وارد زندان های اصفهان می شوند

اسدالله گرجی زاده، مدیرکل اداره زندان های استان اصفهان نیز در این نشست گفت: روزانه ۲۴ نفر به علت جرایم حوزه مواد مخدر به زندان‌های اصفهان وارد می شوند و ۲۰ درصد از محکومین ما در این حوزه در زندان های مختلف پراکنده هستند، مشکلات بهداشتی در زندان‌های اصفهان یکی از معضلات اساسی استان است و اغلب تاسیسات زندان‌های اصفهان فرسوده است.

کد خبر 388675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.