آلمانی‌ها به رشت می‌آیند/سفیر آمریکا درباره شهردار تهران چه گفت؟

در بسته خبری امروز از آتش‌سوزی بیش از هزار هکتار از مراتع بوکان تا "پیاده‌فروشی" معضل جدید پایتخت و سراب شهوا مقصد جدید گردشگران خرم‌آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

درخواست سفیر آمریکا برای تحریم شهردار تهران

غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران، از درخواست سفیر آمریکا در آلمان برای تحریم شهردار تهران خبر داد.

آتش‌سوزی بیش از هزار هکتار از مراتع بوکان

فواد هاشمی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: بیش از ۱۰۰ هکتار از مراتع و باغات این شهرستان در آتش سوخت.

نصب و راه‌اندازی دستگاه شتاب نگار زلزله شهرداری آمل

محسن  عطایان، مدیرستاد بحران شهرداری آمل گفت: دستگاه شتاب‌نگار برخط نسل چهارم در محوطه ستاد مدیریت بحران این شهرداری نصب و راه‌اندازی شد.

سراب شهوا مقصد جدید گردشگران خرم‌آباد

رضا بردبار، شهردار خرم آباد با تأکید بر ضرورت توسعه گردشگری شهری و زیرساخت‌های آن، یادآور شد: پروژه سراب شهوا که به مرحله پایانی نزدیک شده است در صورت اتمام می‌تواند به یکی از جاذبه‌های گردشگری خرم‌آباد تبدیل شود.

"پیاده‌فروشی" معضل جدید پایتخت

محمدکریم بیات، فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از برخورد قانونی با مغازه دارهایی که با عاملان "پیاده فروشی" تبانی می کنند، خبر داد. 

تلاش شهردار کرج برای تحقق ۳۰۰ میلیارد اوراق مشارکت

علی‌اصغر کمالی‌زاده، شهردار کرج با اشاره به اینکه در بودجه امسال ۵۵۰ میلیارد اوراق مشارکت دیده شده که تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان آن محقق شده، گفت: تلاش می کنیم مابقی در سال جاری محقق شود. 

کرایه حمل و نقل زائران اربعین افزایش نخواهد یافت

مهدی جمالی‌نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: امسال قیمت حمل و نقل زائران اربعین افزایش نخواهد یافت.

ایستگاه‌های صلواتی ملزم به نصب بنر مجوز شدند

غلامرضا ساکتی، رئیس اداره خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: امسال افرادی که مجوز راه اندازی ایستگاه های صلواتی دریافت کرده اند ملزم به نصب بنری حاوی مشخصات خود هستند تا در صورت مشاهده هرگونه موارد غیرایمن از سوی شهروندان، پیگیری شده و این موارد برطرف شود. 

توسعه مناسبات شهرداری رشت با آلمان

ناصر حاج‌محمدی، شهردار رشت در دیدار با کاردار سفارت جمهوری فدرال آلمان با تأکید بر ضرورت همکاری‌های مشترک بین این شهرداری با کشور آلمان، گفت: شهر رشت بازارهای کهن و بافت فرهنگی بسیار غنی و پرجاذبه دارد که سالانه بیش از ۳۰ میلیون گردشگر به این شهر سفر می‌کنند.

کد خبر 388671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.