۸۰۰ جلد کتاب در کتابخانه تخصصی سینمای اصفهان موجود است

فیلم‌سازان برای خلق هر اثری، احتیاج به پشتوانه‌ علمی و فرهنگی دارند که تنها با مطالعه و تحقیق در این زمینه به دست می‌آید. البته نباید هم توقع داشت که کتاب‌های سینمایی فقط مورد استفاده‌ سینماگران قرار گیرد. به همین دلیل برای علاقه مندان به این حوزه کتابخانه اختصاصی راه اندازی شد.

به گزارش ایمنا، مصطفی حیدری، مدیر دفتر تخصصی سینما در خصوص کتابخانه تخصصی سینما اظهار کرد: بعد از تشکیل دفاتر تخصصی قرار شد در راستای مرجعیت علمی و عملی این دفاتر برنامه هایی تدوین شود که در همین زمینه دفتر تخصصی سینما به دلیل تقاضای زیاد، کتابخانه تخصصی سینما را راه اندازی کرد.

وی ادامه داد: این کتابخانه در حال حاضر با  ۸۰۰ جلد کتاب در دفتر تخصصی سینما قرار دارد و ساعات کار این کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۴ و پنجشنبه ها از ۸ تا ۱۲ است.

مدیر دفتر تخصصی سینما با بیان اینکه این کتابخانه کمبودها را در زمینه گرانی کتاب و نبود کتاب های سینمایی جبران می‌کند، افزود: با توجه به گران شدن کتاب و پایین آمدن قدرت خرید هنرجوها، علاقه مندان سینما و هنرمندان، این کتابخانه راه اندازی شد که در آن کتاب های مرجع و کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد حوزه سینما وجود دارد.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دفتر تخصصی سینما می توانند با شماره ۳۲۲۳۹۹۳۷ تماس گرفته و یا به محل دفتر تخصصی سینما واقع در خیابان استانداری ، جنب موزه هنرهای معاصر مراجعه کنند.

کد خبر 388663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.