برنامه‌های شهرداری شهرکرد برای ۶۰ هزار کودک و نوجوان

شهردار شهرکرد گفت: شهرداری یک نهاد مدنی اجتماعی است که توجه به معیارهای شهر دوستدار کودک باید مدنظر این مجموعه باشد و در حوزه‌های مختلف باید به صورت جدی اقدامات شهری برای رفاه حال کودکان و نوجوانان انجام شود.

به گزارش ایمنا، نورالله غلامیان دهکردی با بیان اینکه یک‌سوم جمعیت این شهر زیر سن ۱۸ سال است گفت: حدود ۶۰ هزار نفر از جمعیت مرکز استان در رده‌های سنی کودک و نوجوان هستند.

وی با بیان اینکه هر اقدامی در شهر برای کودکان انجام شود سرمایه‌گذاری برای آینده است، تصریح کرد: اهمیت دادن و مشارکت کودکان در برنامه‌های شهری امری ضروری است در واقع کودکان با آموختن زندگی شهری برای اشاعه مباحث مدیریت شهری جامعه آماده می‌شوند.

شهردار شهرکرد عنوان کرد: شهرداری یک نهاد مدنی اجتماعی است که توجه به معیارهای شهر دوستدار کودک باید مدنظر این مجموعه باشد و در حوزه‌های مختلف باید به صورت جدی اقدامات شهری برای رفاه حال کودکان و نوجوانان انجام شود.

غلامیان تأکید کرد: مشارکت شهروندان در اجرای برنامه‌های شهری از مهم‌ترین مباحت مدیریت شهری است و در این زمینه باید با افزایش مشارکت کودکان و نوجوانان در برنامه‌های شهری و بهره‌گیری از نظرات آنان، حس مسئولیت‌پذیری را در جود آینده‌سازان جامعه تقویت کنیم.

وی گفت: برگزاری برنامه‌های ویژه کودکان ونوجوانان به‌ویژه در حوزه فرهنگی از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل شهرداری در طول سال برنامه‌های متنوعی در این زمینه اجرا می‌کند. 

کد خبر 388658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.