استقلال را ببر تا آخر فصل بیمه شو/ داور پروازی

احتمال مهاجرت علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران نه تنها جامعه داوری ایران را بلکه تمام فوتبال دوستان را نگران کرده است.

به گزارش خبدنگار ایمنا، قانون ۱۰-۹۰ هواداران فوتبال در همه جای دنیا اعمال می‌شود و در فوتبال ایران نیز کم و بیش به آن توجه می‌شود، اما دربی تهران همیشه از این قائله مستثنی بود، اما امسال باتوجه به شواهد گویا اجرایی شدن ۱۰-۹۰ در دربی دور از انتظار نباشد که ابرار ورزشی به نقل از فتاحی در این خصوص نوشته است"قانون ۹۰به ۱۰ در شهرآورد باید ایجاد شود.

پیروزی در شهرآورد تهران همیشه برای هواداران پرسپولیس و استقلال  حائز اهمیت بالایی است که برانکو در دوران خود در این مسابقه موفقیت نسبی به دست آورد و در کنار قهرمانی‌ها پیروزی در دربی‌ها نیز نقش موثری در محبوبیت مرد کروات در بین پرسپولیسی‌ها داشت و حال در ملاقات کالدرون و برانکو نیز برانکو یک توصیه به کالدرون کرده است که عنوان اول خبر ورزشی است"استقلال را ببر تا آخر فصل بیمه شو".

عنوان اول هدف به اظهارات جنجالی زنوری مالک تراکتور در خصوس استقلال که این روزها حسابی خبرساز شده اشاره دارد و ادعای او مبنی بر اینکه او مالکیت استقلال را رد کرده است که بحث‌های زیادی را در پیش داشته است"استقلال را به من می‌دادند من نخواستم" عنوان این روزنامه در خصوص این اتفاقات است.

"داور پروازی" عنوان اول ایران ورزشی است که به احتمال نقل مکان و مهاجرت علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران اشاره دارد، البته که او گفته است همچنان به قضاوت در فوتبال ایران ادامه می‌دهد اما این چیزی از نگرانی فوتبال دوستان کم نخواهد کرد.
"نگذاشتم استقلال از آسیا حذف شود" دیگر عنوان ایران ورزشی است که به اظهارات اخیر وزیر ورزش در بین پیشکسوتان استقلال اشاره دارد که سلطانی فر در این نشست مدعی شده است با پرداخت بدهی و مذاکرات مانع از حذف استقلال از آسیا شده است.

روزنامه‌های ورزشی صبح امروز به شرح زیر است:

کد خبر 388657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.