حلقه بزرگی از راه‌ها دور اصفهان احداث می‌شود

شهردار اصفهان گفت: با احداث رینگ چهارم حلقه بزرگی از راه‌ها گرد اصفهان ساخته می‌شود که ورودی و خروجی خودروها همچنین آلودگی‌ها را کنترل خواهد کرد و قطعاً این مهم می‌تواند خدمت بزرگی به مردم اصفهان ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز –شنبه-۱۶ شهریورماه ۹۸- در برنامه رادیویی«سلام اصفهان» اظهار کرد: دو هفته گذشته جلسه شورای معاونان شهرداری را در منطقه ۱۵ برگزار کردیم و هفته گذشته این شورا در منطقه ۱۰ تشکیل شد که بخشی از دستور جلسه به موضوعات پیشنهاد شده توسط این منطقه اختصاص داشت.

وی تاکید کرد: تلاشگران و خدمت‌گزاران مردم در منطقه ۱۰ برای خدمت به شهروندان و عمران و آبادانی شهر در تلاش هستند که با توجه به بررسی‌های انجام شده امیدواریم به زودی پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۰ شامل احداث فرهنگسرا، ورزشگاه و خیابان به زودی افتتاح شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه علاوه بر این منطقه همچنین مناطق ۱۴ و ۱۵ نیز تاکنون تلاش‌های زیادی برای آزادسازی مسیر حلقه حفاظتی شهر انجام داده‌اند، افزود: خوشختانه در منطقه ۱۰ تمام آزادسازی‌ها انجام شده و در منطقه ۱۴ نیز در حال اتمام است.

وی ادامه داد: وسعت آزادسازی مسیر حلقه حفاظتی شهر در منطقه ۱۵ از مجاورت کارخانه قند تا جاده فرودگاه است که انتظار می‌رود مالکان پلاک‌های در مسیر، همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

نوروزی ضمن قدردانی از تمام مدیران و کارکنانی که در راستای آزادسازی مسیر رینگ چهارم تلاش کرده‌اند، گفت: از مردم و مالکان پلاک‌های واقع شده در مسیر حلقه حفاظتی شهر نیز که در آزادسازی‌ها با شهرداری همکاری و همراهی کردند، تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه حلقه حفاظتی شهر پروژه‌ای بسیار عظیم و خدمت بزرگی به مردم شهر اصفهان است که نقش مهمی در ارتباط با تمام استان‌های شرقی و شهرستان‌های مستقر در آن مسیر دارد، تصریح کرد: احداث این پروژه بزرگ، تردد را در اصفهان آسان و زندگی مردم را ایمن می‌کند همچنین کنترل ترافیک و کاهش آلودگی‌ها را به همراه خواهد داشت.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: با احداث رینگ چهارم حلقه بزرگی از راه‌ها دور اصفهان احداث می‌شود که ورودی و خروجی خودروها همچنین آلودگی‌ها را کنترل خواهد کرد و قطعاً این مهم می‌تواند خدمت بزرگی به مردم اصفهان باشد.

وی با اشاره به ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) تاکید کرد: در این ایام مردم به عزاداری مشغول هستند و شهرداری نیز در این راستا تمام امکانات خود را به کار گرفته تا عزاداران و هیئت‌ها راحت‌تر تردد کنند.

نوروزی افزود: انتظار می‌رود شهروندان و هیئت‌های عزاداری با هم همکاری کنند تا تردد مردم و خودروها با مشکل موجه نشود و شهروندان به موقع به مقصد برسند و عزاداران نیز در یک فضای آرام به عزاداری بپردازند.

کد خبر 388654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.