دور نخست لیگ کتاب‌خوانی شهرداری فردیس برگزار شد

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس گفت: نخستین دور مسابقات لیگ کتاب‌خوانی این سازمان با ۳۰۰ داوطلب برگزار شد.

محمدرضا آژیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ثبت نام ۳۰۰ داوطلب در مسابقه کتاب‌خوانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس، اظهار کرد: این داوطلبان در تیم‌های سه نفر دوستانه و خانوادگی در مسابقه کتاب‌خوانی شرکت کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه دور نخست مسابقات کتاب‌خوانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس با موضوع غدیر برگزار شد، اضافه کرد: سه دوره بعدی این مسابقات با موضوعات محرم، دفاع مقدس و انتظار برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس با اشاره به استقبال شهروندان فردیسی از مسابقات کتاب و کتابخوانی، خاطرنشان کرد: در نظر داریم با برگزاری این مسابقات با موضوعات مختلف، علاقه به کتاب‌خوانی و فرهنگ مطالعه را ترویج کنیم.

آژیر با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی تلاش می‌کند، یادآور شد: برای برندگان این مسابقات جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه منابع دور نخست مسابقات کتابخوانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس را کتاب‌های "ناقوس‌ها به صدا در می‌آیند" و "پدر" بود، افزود: این کتاب‌ها به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندکان قرار گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس با اشاره به پتانسیل‌های بالای این شهر در حوزه‌های مختلف ورزشی، هنری و فرهنگی، اظهار کرد: با تلاش بیشتر در برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی با منابع خواندنی و مورد علاقه مخاطبان می‌توانیم شاهد استقبال هرچه بیشتر شهروندان برای شرکت در مسابقات کتاب‌خوانی باشیم.

کد خبر 388651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.