۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
گوشی موتورولا "One Zoom" معرفی شد

شرکت موتورولا همزمان با نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ از گوشی جدید خود با نام "One Zoom" مجهز به چهار دوربین، رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، صفحه نمایش این گوشی ۶.۴ اینچ و وضوح تصویر آن ۱۰۸۰ پیکسل است. حسگر اثر انگشت موتورولا One Zoom در قسمت زیر نمایشگر آن قرار دارد. از دیگر ویژگیهای محصول جدید می‌توان به برخورداری از تراشه اسنپ دراگون ۶۷۵ اشاره کرد. این گوشی شباهت زیادی به گوشی Z4  دارد، با این تفاوت که  موتورولا One Zoom دارای دوربین ارتقا یافته است. در واقع این گوشی دارای دوربین چهارگانه اصلی در قسمت عقب و یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی است.

ظرفیت باتری گوشی موتورولا One Zoom، چهار هزار میلی‌آمپر بر ساعت، سنسور اصلی آن  ۴۸ مگاپیکسل و مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال "Dual OIS" است. سه دوربین دیگر آن نیز به ترتیب ۱۶، ۸ و ۴ مگاپیکسلی است. با استفاده از لنز ۱۳ میلی‌متری این گوشی می‌توان عکس‌های فوق عریض و همچنین عکس‌های پرتره با کیفیت بالا گرفت. محصول جدید از یک  لنز ۸۱ میلی‌متری برای بزرگ‌نمایی بهره میبرد که دارای قابلیت زوم اپتیکال سه برابر و زوم هیبرید پنج برابر است.

دوربین موتورولا One Zoom دارای ویژگی "night mode" است که منجر به عملکرد بهتر دوربین در شب می‌شود. حافظه رم این گوشی چهار گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است. این تلفن همراه دو سیم کارته بوده و جایگاهی نیز برای کارت حافظه microSD در آن تعبیه شده است. گوشی هوشمند موتورولا دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C است.

سطوح براق بسیاری از گوشی‌ها مانند گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ و هواوی "P30 Pro" هواوی بسیار جذاب است، اما اثر انگشت فرد روی آن باقی می‌ماند که زیاد مورد پسند کاربران نیست. این در حالی است که گوشی موتورلا One Zoom دارای بدنه مات است، بنابراین مشکل ذکر شده را ندارد، از لحاظ کارآیی بهتر است و در عین حال قیمت کمتری دارد. این گوشی با قیمت ۴۵۰ دلار و در سه رنگ متفاوت به بازار عرضه می‌شود.

سیستم عامل استفاده‌شده در موتورلا One Zoom نیز اندروید ۹، قابل ارتقا به اندروید ۱۰ است.

کد خبر 388641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.