پیروزی سخت ذوب آهن مقابل تیم زغال سنگ طبس

تیم هندبال ذوب آهن توانست در یک بازی سخت و دشوار تیم زغال سنگ طبس را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز- پنجشنبه-۱۵‌شهریور ساعت ۱۷ تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه ملت میزبان تیم زغال سنگ طبس بود. ذوب آهن دیدار قبلی خود را به تیم شهید شاملی کازرون واگذار کرده بود. در این بازی ذوب آهن با نتیجه پیروز میدان شد.

شرح بازی:

نیمه اول:

در دقیقه ۲ بازیکن تیم زغال سنگ طبس بر روی بازیکن ذوب آهن انجام داد و کارت قرمز دریافت کرد. در سه دقیقه شروع بازی تیم زغال سنگ طبس بازی را به طور کامل در دست داشت. از آن پس بازی را تیم ذوب آهن به دست گرفت و در دقیقه چهار گل اول را وارد دروازه تیم زغال سنگ اراک کرد. تیم زغال سنگ در دقیقه شش موفق شد اولین گل خود را بر روی ضربه پنالی تیم ذوب آهن بزند. از دقیقه پانزده هیجان بازی زیاد شد وهر دو تیم حملاتی را بر روی دروازه یکدیگر انجام دادند.
در پایان نیمه اول تیم ذوب آهن با برتری ۱۳ بر ۷ به رختکن رفت.

نیمه دوم:

دقیقه ۲ نیمه دوم تیم طبس توانست گل هشتم را به تیم ذوب آهن بزند و اختلاف را به پنج گل رساند. از ابتدای نیمه دوم بازی پر افت و خیز شد و هر دو تیم  حمله هایی را بر روی دروازه یکدیگر انجام دادند و موفق به گل زنی شدند. بعد از آن تیم طبس بازی را در دست گرفت و موفق به زدن سه گل متوالی شد و اختلاف را به سه گل رساند.
تیم ذوب آهن توانست در پنج دقیقه پایان بازی فشار تیم طبس را کم و بازی را در اختیار بگیرد. در پایان تیم ذوب آهن موفق شد با نتیجه ۲۳ بر ۲۰ پیروز میدان شود.

حواشی بازی:

به دلیل نبودن اورژانس بازی با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

حدود ۱۵۰ تماشاگر برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمده بودند.

کد خبر 388562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.