بجنگ تا به تو نیازمند شوند/ ورق را بر می‌گردانیم

پانصد و هفتاد و پنجمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و هجدهمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "آنقدر بجنگ تا تیم ملی به تو نیازمند شود" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به عدم دعوت از پیام نیازمند در تازه ترین لیست تیم ملی اشاره دارد و در ادامه پیام را به ادامه تلاش برای رسیدن به تیم ملی تشویق می کند.

"محال است اسیر حواشی شویم" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که در گفتگو با مهدی کیانی بیان شده است. وی از تلاش کل مجموعه سپاهان برای رسیدن به قهرمانی سخن گفته و اظهار داشت: امسال کادر فنی و بازیکنان تجربه کافی برای مقابله با حواشی ایجاد شده را خواهند داشت و با کمک هواداران اجازه نخواهیم داد حواشی، تیم را برای رسیدن به قهرمانی عقب بیندازد.

"شرایط برای قهرمانی سپاهان مساعد است" و "همه ٣امتیازها را می خواهیم" عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است.

"آذری حالا با ریتم بندری" عنوان اصلی رسانه "سبزسبزم" است که خبر سکانداری باشگاه فولاد خوزستان را توسط سعید آذری می دهد.

"ما ذوب آهنیم، تیمی که ورق را بر می گرداند" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از میلاد فخرالدینی بازیکن ذوب آهن مطرح شده است. وی از تمامی هواداران ذوب آهن می خواهد که یک درصد هم به مدعی بودن ذوب شک نکنند و بدانند که این تیم به دوران اوج باز خواهد گشت.

"حمایت تمام قد از منصوریان وظیفه ذوب آهنی ها است" عنوان پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 388540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.