سامانه شهروند سپاری شهرداری ارومیه به صورت پایلوت اجرا می شود

رییس اداره نظارت بر سیستم یکپارچه سازی شهرداری ارومیه از اجرای سامانه شهروند سپاری شهرداری به صورت پایلوت از سطح منطقه پنج خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، صحت نیا، با اشاره به سیستم یکپارچه سازی شهرداری، عنوان کرد: این سیستم جزو ملزومات خدمات محلی و خدمت به شهرسازی شهر است و تمام محاسبات در شهرداری چون محاسبات عوارض نوسازی و محاسبات ماده صد به صورت خودکار و هوشمند انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه سیستم یکپارچه سازی جزو برنامه های شهرداری است، اظهار کرد: در گذشته در مناطق پنج‌گانه شهرداری اعمال ضوابط شهرسازی و محاسبات فنی و مالی به صورت دستی بود که این محاسبات به صورت دستی منجر به اتلاف وقت، بروز خطای انسانی و نارضایتی شهروندان می‌شد.

صحت نیا عنوان کرد: سیستم یکپارچه سازی شهرسازی در تمام کلانشهرهای کشور مستقر است و در شهرداری ارومیه نیز فعال است و شهروندان از خدمات قطعا استفاده می کنند و تمام محاسبات و ضوابط به صورت یکپارچه برای برقراری عدالت و از بین بردن خطاهای انسانی برآورد شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه شهروند سپاری بیان کرد:  با اجرای سامانه شهروند سپاری بصورت پایلوت از سطح منطقه 5 شهرداری ارومیه، درخواست های شهروندان بصورت الکترونیک انجام و در نتیجه رفت و آمدها به شهرداری کاهش می یابد.

رییس اداره نظارت بر سیستم یکپارچه سازی شهرداری ارومیه با بیان اینکه بسترهای اجرای طرح شهروند سپاری کاملا آماده است و اطلاعات پایه را برروی سیستم مورد نیاز در حال تکمیل است، عنوان کرد: در تلاش هستیم این طرح در نیمه دوم امسال وارد فاز اجرایی شود.

کد خبر 388497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.