تدوین نظامنامه زیباسازی و مبلمان شهری میبد

شهردار میبد از تدوین نظامنامه زیباسازی و مبلمان شهری این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، عیرضا نقوی با اعلام این خبر اظهار کرد: فاز نخست این طرح با هدف ساماندهی سیما و منظر شهری به پیرایش و اصلاح نازیبایی‌های خیابان امام و بعضی میدان‌ها می‌پردازد و تا پایان سال ورودی شهر از طرف اردکان به میبد ساماندهی می‌شود.

وی با اشاره به مشکل سدمعبر در این شهر عنوان کرد: این معضل در برنامه‌های ابلاغی فرمانداری که با هم‌اندیشی امام جمعه، فرماندار و نماینده در ابتدی سال به دستگاه اجرایی ابلاغ می‌شود نیز وجود دارد.

شهردار میبد ادامه داد: تا نیمه نخست مرداد جلساتی خود را با ادارات همکار در این زمینه برگزار شد و امیدواریم در مدت زمان یک‌سال، این معضل را رفع کنیم.

نقوی با اشاره به ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری، گفت: امسال با برگزاری جلسات منظمی که با کارشناسان مربوطه داشته‌ایم، مسائل و مشکلات را پایش کرده و برنامه‌ریزی مناسب انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در حوزه آزادسازی ۴۳ مورد آزادسازی در شهر انجم شده است، خاطرنشان کرد: حدود ۱۲۰ میلیارد ریال در این زمینه پرداخت و یا خدمات شناوری با تصویب شورای اسلامی شهر به شهروندان ارائه شده است.

شهردار میبد با بیان اینکه در گذشته مردم به راحتی زمین‌های خود را برای آزادسازی به شهرداری واگذار می‌کردند ادامه داد: با افزایش قیمت زمین برخی با طرح دعوی خواستار اخذ مبالغ هنگفتی از شهرداری هستند، البته در گذشته نیز هر آزادسازی انجام شده حق و حقوق آن پرداخت شده است.

کد خبر 388496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.