ملاقات عراقچی با وزیر توسعه اقتصادی و فنآوری اسلوونی

معاون وزیر امور خارجه کشورمان که به اسلوونی سفر کرده است، با آقای ازدِراوکو پوچیوالشک وزیر توسعه اقتصادی و فناوری اسلوونی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از وزارت خارجه، معاون وزیر امور خارجه کشورمان که به اسلوونی سفر کرده است، با آقای ازدِراوکو پوچیوالشک وزیر توسعه اقتصادی و فناوری اسلوونی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار پیشینه، وضعیت فعلی و چشم انداز آینده مناسبات اقتصادی و تجاری دوجانبه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و طرفین ضمن اشاره به وجود ظرفیت‌ها و فرصت‌های گسترده در عرصه همکاری‌های تجاری و اقتصادی بین دو کشور به ویژه در حوزه توریسم و گردشگری، بر آمادگی و ضرورت تلاش جهت اجرایی و عملی شدن این امر و بر تبادل هیئت‌های تجاری و اقتصادی بین دو کشور در آینده نزدیک، تاکید کردند. وزیر توسعه اقتصادی و فناوری اسلوونی در این دیدار گفت: علاقمند به همکاری با ایران در بالاترین سطوح هستیم.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان نیز با اشاره به وجود مشکلات ناشی از تحریم‌ها، اظهار کرد: با وجود این تحریم‌ها، همچنان فرصت ها، حوزه‌ها و مسیرهایی جهت تقویت و ارتقاء سطح همکاری تجاری و اقتصادی فیمابین دو کشور و کانال‌هایی جهت رفع و یا کاهش اثرات چالش‌ها، وجود دارد.

کد خبر 388489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.