ارتباط مستقیم با شهروندان منجر به پایش مشکلات عمومی می‌شود

شهردار یزد گفت: سامد فرصتی است برای مردم تا بتوانند شکایات، درخواست ها، گزارشات، مشاوره، راهنمایی و ایده و پیشنهادات را به مدیران شهری انعکاس دهند.

به گزارش ایمنا، جمال‌الدین عزیزی با حضور در مرکز سامد، اظهار کرد: سامد فرصتی است برای مردم تا بتوانند به مدیران شهری، شکایات، درخواست‌ها، گزارش‌ها، مشاوره، راهنمایی و ارائه ایده و پیشنهاد را انعکاس دهند.

عزیزی با تاکید بر اینکه ارتباط مستقیم با شهروندان منجر به پایش مشکلات عمومی می‌شود، ادامه داد: افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی، تقویت و اعتماد مردم به مسئولان و نیز افزایش رضایت مردمی، از طریق ارتقای کیفیت پاسخگویی مدیران شهری به مردم محقق می‌شود.

شهردار یزد افزود: مطرح شدن شکایات و انتقادات از سوی شهروندان، فرصتی برای دستگاه و مدیران مجموعه است تا با شناسایی آن‌ها از طریق مردم، برنامه‌ریزی کرده و با برطرف شدن این موارد، سطح رضایتمندی را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه با آگاه‌سازی شهروندان از روند هوشمندسازی صدور پروانه، بسیاری از مشکلات آن‌ها کاسته می‌شود، بر لزوم آشنایی شهروندان با حقوق خود برای انجام معاملات و همچنین ساخت و سازها تاکید کرد.

کد خبر 388485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.