نشانه‌های حیات هیولای درون/ بیرانوند بهانه است هدف پرسپولیس است

دعوا و مشکلات استقلال از اتفاقاتی است که اخبار آن به سرعت در فضای عمومی انتشار می‌یابد و باید دید از کجا و احتمالا توسط کدامیک یک از آبی های پایتخت به بیرون درز پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "درباره بیرانوند سکوت کنید" عنوان اول روزنامه "ابرار ورزشی" است و به اظهارات سیدجلال حسینی در خصوص بیرانوند اشاره دارد که روزنامه خبر ورزشی با عنوان "بیرانوند بهانه است هدف پرسپولیس است" به این صحبت‌ها واکنش نشان داده است.

خطر حذف استقلال و پرسپولیس هرساله تهدیدی است که این دو تیم را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد، اما گویا تهدید امسال اسقلال جدی تر است و طلب ۸۰۰ میلیونی امیر قلعه نویی می تواند کار دست این تیم دهد که روزنامه گل با عنوان "ژنرال سابق" از چالش ایجاد شده توسط امیر برای استقلال نوشت.

پایان برنامه نود از همان آغاز مشخص بود چالش‌های زیادی برای صدا و سیما خواهد داشت، اما بیش از صدا و سیما، این محمدحسین میثاقی بود که فرد سیاه داستان جایگزینی فوتبال برتر به جای نود شد و چهره او بین فوتبال دوستان خراب شد. به نظر می‌رسد میثاقی حالا تنهاتر از همیشه است و روزنامه ایران ورزشی نیز با عنوان "تنهای تنها" از اوضاع او نوشت.

"نشانه‌های حیات هیولای درون" تیتر یک روزنامه هدف است. روزنامه‌ای که مخابره شدن اخبار دعواهای استقلال در رختکن را کار یک عضو در مجموعه همین تیم دانسته و باید دید این موضوع تا چه میزان واقعیت دارد.

روزنامه‌های ورزشی صبح امروز به شرح زیر است:

کد خبر 388469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.